Saila: Finantza Ekonomia II

Ikastegia: Ekonomia eta Enpresa Fakultatea

Ezagutza arloa: Gizarte Zientziak eta Zientzia Juridikoak

Eremua: Merkaturatzea eta Merkatuen Ikerkuntza

Ikerketa taldea: (ECISE): Economía Circular, Innovación, Sostenibilidad y Emprendimiento - GIU 21/025

E-maila: amaiajone.betzuen@ehu.eus

Doctor/a por la Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea con la tesis Desarrollo de un modelo de calibración de pérdidas por riesgos inherentes a una hipoteca inversa. Métrica del riesgo de supervivencia 2016. Tesiaren zuzendaria Dr/a. Amancio Betzuen Zalbidegoitia, Dr/a. Arturo Rodríguez Castellanos.

Amaia Jone Betzuen Álvarez Enpresa Zuzendaritzan doktorea da Berrikuntza eta Nazioarteko ikuspunttik. Tesiaren izenburua: Desarrollo de un modelo de calibración de pérdidas por riesgos inherentes a una Hipoteca Inversa. Métrica del Riesgo de Supervivencia (2016/05/05). Kalifikazioa: Bikain Cum Laude UPV-EHUko doktoregoko aparteko saria eskuratu zuen (2018). Bere ibilbide profesionalean, Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzarekin erazionatuta dauden (FINANTZAKETA eta ANTOLAKETA esparrua) hainbat irakasgai irakatsi ditu UPV-EHUn, eta, 2008-2010 urte bitartean, BBK (gaur egun, KUTXABANK)-ko finantza eta zerga aholkularitzako lanarekin bateratuta. Gaur egun, UPV-EHUko PDI hirueleduna da. Hainbat ikerketa egonaldi egin ditu nazioarteko mailan (AEB) eta irakasle gonbidatua izan da Frantziako eta Italiako unibertsitateetan finantza-etika eta profesionaltasunarekin zerikusia duten ikastaroak (MiFID eta MiFIDII Europako araudietan oinarrituta) master ezberdinetan aurkeztuz. Era berean, bere ikerketa-ildoarekin zuzenki erlazionaturik dauden hainbat aurkezpen egin ditu nazioarteko kongresuetan eta baita kalitate zientifikoko aldizkarietan artikuluak argitaratu ditu era (ikus CV). Bere ikerketa-ildoak arlo hauek ditu ardatz: Finantza Zuzendaritza, MIFID araudia eta banku-praktika egokiak, Finantza-aholkularitza, Behavioral Finance, Profesionalismoa, Zahartzaroaren Finantza Ongizatea, Zahartzaroa eta Zilar-koloreko populazioaren finantza-plangintza (silver).