Donostia Research group in Education And Multilingualism (DREAM) - GIC 21/120
Argitalpenak (306) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak
2024
-
Digital competence among 1st and 4th year primary education undergraduate students: a comparative study of face-to-face and on-line teaching
Education and Information Technologies
-
In-service teachers’ multilingual language teaching and learning approaches: insights from the Basque Country
Language and Education, Vol. 38, Núm. 2, pp. 203-217
-
La evaluación de los estudiantes en los másteres de Ciencias Sociales en la Universidad del País Vasco (UPV/EHU), España
Revista complutense de educación, Vol. 35, Núm. 1, pp. 103-114
-
Roadmap on multivalent batteries
JPhys Energy, Vol. 6, Núm. 3
-
Shifting the perception of languages and their status through the use of pedagogical translanguaging as a tool to increase language awareness
Language, Culture and Curriculum
2023
-
A panorama of linguistic landscape studies
Channel View Publications, pp. 1-452
-
A practical perspective on the potential of rechargeable Mg batteries
Energy and Environmental Science
-
Auzoekin: auzolanerako gida praktikoa
Gipuzkoako Foru Aldundiak
-
Auzoekin: guía práctica para proyectos comunitarios
Gipuzkoako Foru Aldundiak
-
Challenges and Opportunities for Large-Scale Electrode Processing for Sodium-Ion and Lithium-Ion Battery
Batteries and Supercaps, Vol. 6, Núm. 11
-
Ciudad inclusiva y atención a la diversidad: una mirada desde los ayuntamientos
Pedagogías para la inclusión: respondiendo a la exclusión desde la diversidad sociocultural (Graó)
-
El desarrollo de la identidad latina en el País Vasco
Innovación educativa y diversidad: El rol del capital etnocultural como eje del cambio (Graó)
-
El pódcast y la comprensión de contenidos académicos: un recursometodológico innovador.
Pedagogías lingüísticas y culturales sostenibles en contextos educativos. (Graó)
-
El rol de la ciudadanía en un mundo diverso: estrategias de inclusión e innovación socioeducativa
Graó
-
Electrochemical investigation of the ageing of a 400 Wh/kg Li-S pouch-cell
Electrochimica Acta, Vol. 464
-
Foreword: Linguistic Landscapes as a Useful Pedagogical Tool
Multilingual Education
-
Hizkuntzekiko Irakaskuntza Sentsiblearen gaineko usteak: EAEko LHko irakaslegaien iritziak aztergai
Fontes linguae vasconum: Studia et documenta, Año 55, Núm. 136, pp. 321-345
-
Implementing translanguaging pedagogies in an English medium instruction course
International Journal of Multilingualism, Vol. 20, Núm. 2, pp. 540-555
-
Is Basque a difficult language to learn for students? Teachers’ beliefs on the complexity to learn the curricular languages in the Basque Country
International Journal of Multilingualism
-
LEARNING INDIGENOUS LANGUAGES AS A SECOND LANGUAGE IN BILINGUAL INTERCULTURAL PROGRAMS IN PERU
The Minority Language as a Second Language: Challenges and Achievements (Taylor and Francis), pp. 110-133