Argitalpenak (390) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2023

  1. A panorama of linguistic landscape studies

    Channel View Publications, pp. 1-452

  2. A practical perspective on the potential of rechargeable Mg batteries

    Energy and Environmental Science

  3. Auzoekin: auzolanerako gida praktikoa

    Gipuzkoako Foru Aldundiak

  4. Auzoekin: guía práctica para proyectos comunitarios

    Gipuzkoako Foru Aldundiak

  5. Challenges and Opportunities for Large-Scale Electrode Processing for Sodium-Ion and Lithium-Ion Battery

    Batteries and Supercaps, Vol. 6, Núm. 11

  6. Ciudad inclusiva y atención a la diversidad: una mirada desde los ayuntamientos

    Pedagogías para la inclusión: respondiendo a la exclusión desde la diversidad sociocultural (Editorial Graó)

  7. El desarrollo de la identidad latina en el País Vasco

    Innovación educativa y diversidad: El rol del capital etnocultural como eje del cambio (Editorial Graó)

  8. El pódcast y la comprensión de contenidos académicos: un recursometodológico innovador.

    Pedagogías lingüísticas y culturales sostenibles en contextos educativos. (Editorial Graó)

  9. El rol de la ciudadanía en un mundo diverso: estrategias de inclusión e innovación socioeducativa

    Editorial Graó

  10. Electrochemical investigation of the ageing of a 400 Wh/kg Li-S pouch-cell

    Electrochimica Acta, Vol. 464

  11. Foreword: Linguistic Landscapes as a Useful Pedagogical Tool

    Multilingual Education

  12. Hizkuntzekiko Irakaskuntza Sentsiblearen gaineko usteak: EAEko LHko irakaslegaien iritziak aztergai

    Fontes linguae vasconum: Studia et documenta, Año 55, Núm. 136, pp. 321-345

  13. Implementing translanguaging pedagogies in an English medium instruction course

    International Journal of Multilingualism, Vol. 20, Núm. 2, pp. 540-555

  14. Is Basque a difficult language to learn for students? Teachers’ beliefs on the complexity to learn the curricular languages in the Basque Country

    International Journal of Multilingualism

  15. LEARNING INDIGENOUS LANGUAGES AS A SECOND LANGUAGE IN BILINGUAL INTERCULTURAL PROGRAMS IN PERU

    The Minority Language as a Second Language: Challenges and Achievements (Taylor and Francis), pp. 110-133

  16. Medios e instrumentos para evaluar los resultados de aprendizaje en másteres universitarios: Análisis de la percepción del profesorado sobre su práctica evaluativa

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 26, Núm. 1, pp. 21-45