Onlineko idazkuntza prozesua aztertzekoIDAT

  1. Juan Abasolo
  2. Naia Eguskiza Sánchez
  3. Aintzane Etxebarria Lejarreta
Libro:
Psikodidaktikako XXVII. jardunaldiak: 2020ko azaroaren 24a
  1. Daniel Losada Iglesias (ed. lit.)
  2. Nahia Delgado de Frutos (ed. lit.)
  3. José Ignacio Escudero Legarreta (ed. lit.)

Editorial: Servicio Editorial = Argitalpen Zerbitzua ; Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea

ISBN: 978-84-1319-316-8

Año de publicación: 2021

Páginas: 155-176

Congreso: Jornadas de Investigación en Psicodidáctica (27. 2020. Bilbao)

Tipo: Aportación congreso

Resumen

Lan honetan erakusten da IDazketa Aztertzeko Tresnaren (IDAT) ezaugarri edo erabileraren ondorioren bat; horretarako, lehenengo hurbilpen teorikoan idazketa prozesuaren ikerketa aztertzen dugu, segidan IDAT eraikitzeko erabilitako R (R Core Team, 2020a) lengoaia estatistikoa eta Etherpad (Greenspan, Iba, eta Zamfirescu, 2008) aurkezten eta azaltzen ditugu, hurrengo atalean azaltzen dugu zein metodologia erabili dugun datuak batu eta prozesatzeko, emaitzak aurkeztu gero eta horien interpretazioa egiten da azken aurreko zatian; amaitzeko, etorkizunera begirako ondorioen berri ematen da.