Onlineko idazkuntza prozesua aztertzekoIDAT

  1. Juan Abasolo
  2. Naia Eguskiza Sánchez
  3. Aintzane Etxebarria Lejarreta
Liburua:
Psikodidaktikako XXVII. jardunaldiak: 2020ko azaroaren 24a
  1. Daniel Losada Iglesias (ed. lit.)
  2. Nahia Delgado de Frutos (ed. lit.)
  3. José Ignacio Escudero Legarreta (ed. lit.)

Argitaletxea: Servicio Editorial = Argitalpen Zerbitzua ; Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea

ISBN: 978-84-1319-316-8

Argitalpen urtea: 2021

Orrialdeak: 155-176

Biltzarra: Jornadas de Investigación en Psicodidáctica (27. 2020. Bilbao)

Mota: Biltzar ekarpena

Laburpena

Lan honetan erakusten da IDazketa Aztertzeko Tresnaren (IDAT) ezaugarri edo erabileraren ondorioren bat; horretarako, lehenengo hurbilpen teorikoan idazketa prozesuaren ikerketa aztertzen dugu, segidan IDAT eraikitzeko erabilitako R (R Core Team, 2020a) lengoaia estatistikoa eta Etherpad (Greenspan, Iba, eta Zamfirescu, 2008) aurkezten eta azaltzen ditugu, hurrengo atalean azaltzen dugu zein metodologia erabili dugun datuak batu eta prozesatzeko, emaitzak aurkeztu gero eta horien interpretazioa egiten da azken aurreko zatian; amaitzeko, etorkizunera begirako ondorioen berri ematen da.