Investigating Sex Differences in Emotion Recognition, Learning, and Regulation Among Youths With Conduct Disorder

  1. Kohls, G.
  2. Baumann, S.
  3. Gundlach, M.
  4. Scharke, W.
  5. Bernhard, A.
  6. Martinelli, A.
  7. Ackermann, K.
  8. Kersten, L.
  9. Prätzlich, M.
  10. Oldenhof, H.
  11. Jansen, L.
  12. van den Boogaard, L.
  13. Smaragdi, A.
  14. Gonzalez-Madruga, K.
  15. Cornwell, H.
  16. Rogers, J.C.
  17. Pauli, R.
  18. Clanton, R.
  19. Baker, R.
  20. Bigorra, A.
  21. Kerexeta-Lizeaga, I.
  22. Sesma-Pardo, E.
  23. Aguirregomoscorta-Menéndez, F.
  24. Siklósi, R.
  25. Dochnal, R.
  26. Kalogerakis, Z.
  27. Pirlympou, M.
  28. Papadakos, L.
  29. Dikeos, D.
  30. Hervas, A.
  31. Herpertz-Dahlmann, B.
  32. Fernández-Rivas, A.
  33. Popma, A.
  34. Stadler, C.
  35. De Brito, S.A.
  36. Blair, J.R.
  37. Freitag, C.M.
  38. Fairchild, G.
  39. Konrad, K.
  40. Mostrar todos los/as autores/as +
Revista:
Journal of the American Academy of Child and Adolescent Psychiatry

ISSN: 1527-5418 0890-8567

Año de publicación: 2020

Volumen: 59

Número: 2

Páginas: 263-273

Tipo: Artículo

DOI: 10.1016/J.JAAC.2019.04.003 GOOGLE SCHOLAR

Objetivos de desarrollo sostenible