Babesgabeko haurtzaroaren esparruan lan egiten duten gizarte hezitzaileen testuinguru profesionala

  1. Fernández Fernández, Idoia Begoña
  2. Alonso Olea, María José
  3. Arandia Loroño, Maite
  4. Beloki Arizti, Nekane
  5. Otaño Maiza, Jesús
  6. Remiro Barandiaran, Arantza
  7. Uribe-Echevarria Flores, Aranzazu
  8. Agirre García, Nerea
Aldizkaria:
Zerbitzuan: Gizarte zerbitzuetarako aldizkaria = Revista de servicios sociales

ISSN: 1134-7147

Argitalpen urtea: 2010

Zenbakia: 48

Orrialdeak: 127-135

Mota: Artikulua

Beste argitalpen batzuk: Zerbitzuan: Gizarte zerbitzuetarako aldizkaria = Revista de servicios sociales

Erreferentzia bibliografikoak

  • AGIRRE, N. (2007): “Gizarte hezitzialea lanbidez: korapiloak askatu nahian”, Revista de Psicodidáctica, 12. bol., 1. zenb. 79-106 or. [<http://redalyc.uaemex.mx/src/inicio/ArtPdfRed.jsp?iCve=17512105>, 2010-12-14an azterturik].
  • ARANDIA, M. (1998): El proceso de incorporación de los y las profesionales al campo de la educación de personas adultas. Su formación y desarrollo profesional. Bilduma: Tesis Doctorales. Leioa, Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpenak = Publicaciones de la Universidad del País Vasco.
  • CARIDE, J. A. (2002): “Construir la profesión: la educación social como proyecto ético y tarea cívica”, Pedagogía Social. Revista Interuniversitaria, 9. zenb., 91-125 or.
  • CASTEL, R. (1999): La metamorfosis de la cuestión social, Barcelona, Paidós.
  • FERNÁNDEZ, I. eta beste batzuk (2006): “Aproximación al ámbito de la infancia desprotegida en el País Vasco: un diseño participativo de investigación-formación”. ‘VIII Congreso Estatal de Infancia Maltratada’ biltzarrean jasotako adierazpena, Santanderren, 2006ko azaroa.
  • HAURBABESA LANBIDE (2007a): “La aventura de investigar juntos. Una experiencia llena de futuro”. ‘V Congreso Estatal de Educadoras/Educadores’ biltzarrean jasotako adierazpena, Toledo-n, irailak 27-29.
  • HAURBABESA LANBIDE (2007b): “La aventura de investigar juntos: una experiencia llena de futuro”. ‘IV Congreso Internacional sobre Investigación-Acción Participativa’ biltzarrean azaldutako txostena, Valladolid-en, urriak 18-20.
  • HAURBABESA LANBIDE (2008): “El contexto institucional de la práctica profesional sobre infancia en desprotección en los tres territorios de la Comunidad Autónoma Vasca”, Revista Española de Educación Comparada, 15. zenb., 215-249 or.
  • IMBERNON, F. (1994): La formación y desarrollo profesional del profesorado. Hacia una nueva cultura profesional, Barcelona, Graó.
  • IMBERNON, F. (1997): “La formación del profesorado: ciertas confusiones y algunas evidencias”, Aula de Innovación Educativa, 62. zenb., 40-43 or.
  • IMBERNON, F. (2002): La investigación educativa como herramienta de formación del profesorado. Reflexión y experiencias de investigación educativa, Barcelona, Graó.
  • JOLONCH, A. (2002): Educació i infáncia en risc, Barcelona, Portic.
  • LISTON, Y. S.; eta ZEICHNER, K. M. (1993): Formación del profesorado y condiciones sociales de la escolarización, Madrid, Morata/Paideia.
  • PÉREZ GÓMEZ, A. (1992): “La función y formación del profesorado en la enseñanza para la comprensión. Diferentes perspectivas”, in: GIMENO, J.; eta PÉREZ, A. (1992), Comprender y transformar la enseñanza, Madrid, Morata.
  • PÉREZ, A., BARQUÍN, J., eta ANGULO, J. F. (1999): Desarrollo profesional del docente. Política, investigación y práctica, Madrid, Akal.