Capítulos de Libro (17) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2012

  1. 1. Kontzeptuzko oinarriak, helburuak eta gaitasunak

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 9-23

  2. 10. Afektuarekin loturiko ikaskuntza-zailtasunak: autismoa

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 217-224

  3. 11. Hiperaktibitatea eta arreta-nahasmenduak

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 225-229

  4. 2. Haurtzaroko eta nerabezaroko oinarrizko premien sailkapena eta haiek ez asebetetzeak ekar ditzakeen ondorioak

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 25-38

  5. 3. Prebentzioa eta esku-hartzea familian

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 39-87

  6. 4. Hezkuntza sozioemozionala eskolaren eta beste haurrekiko

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 89-139

  7. 5. Beste hezkuntza-testuinguru batzuk: ikus-entzunezkoak

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 141-151

  8. 6. Prebentzioa eta esku-hartzea arrisku sozialean dauden haur eta nerabeekin

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 153-182

  9. 7. Haurraren ezagutzaren garapenean eta ikaskuntzan kontuan hartu beharreko alderdiak: orientatzailearen zeregina

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 183-190

  10. 8. Hizkuntzarekin loturiko zailtasunak

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 191-210

  11. 9. Adimen-gaitasunekin zerikusia duten ikaskuntza-zailtasunak: adimen-atzerapena

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 211-216

  12. Androgens, cognition and social behavior in children

    Androgens: Production, Functions and Disorders (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 143-164

  13. Aprendizaje

    Psicología: individuo y medio social (Desclée de Brouwer), pp. 185-231

  14. Conducta social en el aula y puntuación en tareas de teoría de la mente en niños/as preescolares

    Experiencias de investigación en Educación Infantil y Educación Primaria (Servicio de Publicaciones de la Universidad de Murcia), pp. 21-28

  15. Do aggression and withdrawal act as links between early peer rejection by same-sex peers and later risk behaviors? A longitudinal study across the 5-9-year-old period, considering sex differences

    Psychology of Aggression: New Research (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 59-78

  16. Impacto mediático de las deportistas de élite gipuzkoanas

    Investigación e innovación en el deporte (Paidotribo), pp. 110-117

  17. La mediación penal con personas drogodependientes

    Sobre la mediación penal: posibilidades y límites en un entorno de reforma del proceso penal español (Universidad de La Rioja), pp. 265-288