Publicaciones (77) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2017

  1. 100 comercios vascos con los que aprender

    Sargantana

  2. An approach to market orientation in the basic units of public action

    International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 14, Núm. 4, pp. 409-426

  3. An exploratory study of firm goals in the context of family firms: An institutional logics perspective

    Journal of Family Business Strategy, Vol. 8, Núm. 3, pp. 157-169

  4. Anillos verdes: algunas experiencias europeas

    BAGE. Boletín de la Asociación Española de Geografía, Núm. 73, pp. 33-60

  5. Aproximación a las consecuencias de la orientación al mercado en el servicio público de fomento de la Economía Social vasca

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 89, pp. 81-105

  6. Automaker-supplier relationships and new product development in the truck industry: The case of Volvo do Brasil

    International Journal of Automotive Technology and Management, Vol. 17, Núm. 1, pp. 96-116

  7. Challenges and opportunities for the regeneration of multinational worker cooperatives: Lessons from the Mondragon Corporation—a case study of the Fagor Ederlan Group

    Organization, Vol. 24, Núm. 2, pp. 154-173

  8. Characteristics of support programmes for setting up spin-offs in Spanish universities

    Supporting University Ventures in Nanotechnology, Biomaterials and Magnetic Sensing Applications: Policies, Practices, and Future (Springer International Publishing), pp. 47-66

  9. Child care exposure influences childhood adiposity at 2 years: Analysis from the ROLO study

    Childhood Obesity, Vol. 13, Núm. 2, pp. 93-101

  10. Co-creation in tourism marketing: what does it mean?

    Revista Turismo & Desenvolvimento, Núm. 27, pp. 43-45

  11. Collaborative relationships with customers: generation and protection of innovations

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 32, Núm. 5, pp. 733-741

  12. Competencias formativas del economista del siglo XXI

    Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XIV FECIES

  13. Comunicación social para el desarrollo humano

    Revista de Comunicación de la SEECI, Núm. 42, pp. 14-25

  14. Corporate Environmental Responsibility Communication: Implications from CSR and Green Advertising Research

    CSR, Sustainability, Ethics and Governance (Springer Nature), pp. 377-392

  15. Corporate communication related knowledge sharing by professional workers through social media

    Proceedings of the 4th European Conference on Social Media, ECSM 2017

  16. Current State of the Art and Future Challenges of Mobile Learning: Bridging Formal Education and Home Environments

    Teknologia berriak eta Hezkuntza joerak (Servicio Editorial = Argitalpen Zerbitzua), pp. 9-19

  17. Eco-innovation strategic model. A multiple-case study from a highly eco-innovative European region

    Journal of Cleaner Production, Vol. 142, pp. 1347-1367

  18. El Moral Compliance, una herramienta para facilitar la ética y la sostenibilidad en las organizaciones

    Revista de responsabilidad social de la empresa, Núm. 26, pp. 15-40

  19. El gran desafío de la educación emprendedora: propuesta de un modelo para la educación superior : discurso de ingreso en la Real Academia de Ciencias Económicas y Financieras como Académico Correspondiente para Extremadura, leído el 15 de junio de 2017 ...

    Real Academia de Ciencias Económicas y Financieras

  20. El nivel de actividad comercial como factor de competitividad urbana. Un estudio aplicado en la ciudad de Bilbao

    Marketing insights: la respuesta del comercio a las tendencias del comportamiento social del consumidor (Oviedo : Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial, D.L. 2017), pp. 269-296