Departamento
Economía Financiera II
Publicaciones (77) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2017
-
100 comercios vascos con los que aprender
Sargantana
-
An approach to market orientation in the basic units of public action
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 14, Núm. 4, pp. 409-426
-
An exploratory study of firm goals in the context of family firms: An institutional logics perspective
Journal of Family Business Strategy, Vol. 8, Núm. 3, pp. 157-169
-
Anillos verdes: algunas experiencias europeas
BAGE. Boletín de la Asociación Española de Geografía, Núm. 73, pp. 33-60
-
Aproximación a las consecuencias de la orientación al mercado en el servicio público de fomento de la Economía Social vasca
CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 89, pp. 81-105
-
Automaker-supplier relationships and new product development in the truck industry: The case of Volvo do Brasil
International Journal of Automotive Technology and Management, Vol. 17, Núm. 1, pp. 96-116
-
Challenges and opportunities for the regeneration of multinational worker cooperatives: Lessons from the Mondragon Corporation—a case study of the Fagor Ederlan Group
Organization, Vol. 24, Núm. 2, pp. 154-173
-
Characteristics of support programmes for setting up spin-offs in Spanish universities
Supporting University Ventures in Nanotechnology, Biomaterials and Magnetic Sensing Applications: Policies, Practices, and Future (Springer International Publishing), pp. 47-66
-
Child care exposure influences childhood adiposity at 2 years: Analysis from the ROLO study
Childhood Obesity, Vol. 13, Núm. 2, pp. 93-101
-
Co-creation in tourism marketing: what does it mean?
Revista Turismo & Desenvolvimento, Núm. 27, pp. 43-45
-
Collaborative relationships with customers: generation and protection of innovations
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 32, Núm. 5, pp. 733-741
-
Competencias formativas del economista del siglo XXI
Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XIV FECIES
-
Comunicación social para el desarrollo humano
Revista de Comunicación de la SEECI, Núm. 42, pp. 14-25
-
Corporate Environmental Responsibility Communication: Implications from CSR and Green Advertising Research
CSR, Sustainability, Ethics and Governance (Springer Nature), pp. 377-392
-
Corporate communication related knowledge sharing by professional workers through social media
Proceedings of the 4th European Conference on Social Media, ECSM 2017
-
Current State of the Art and Future Challenges of Mobile Learning: Bridging Formal Education and Home Environments
Teknologia berriak eta Hezkuntza joerak (Servicio Editorial = Argitalpen Zerbitzua), pp. 9-19
-
Eco-innovation strategic model. A multiple-case study from a highly eco-innovative European region
Journal of Cleaner Production, Vol. 142, pp. 1347-1367
-
El Moral Compliance, una herramienta para facilitar la ética y la sostenibilidad en las organizaciones
Revista de responsabilidad social de la empresa, Núm. 26, pp. 15-40
-
El gran desafío de la educación emprendedora: propuesta de un modelo para la educación superior : discurso de ingreso en la Real Academia de Ciencias Económicas y Financieras como Académico Correspondiente para Extremadura, leído el 15 de junio de 2017 ...
Real Academia de Ciencias Económicas y Financieras
-
El nivel de actividad comercial como factor de competitividad urbana. Un estudio aplicado en la ciudad de Bilbao
Marketing insights: la respuesta del comercio a las tendencias del comportamiento social del consumidor (Oviedo : Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial, D.L. 2017), pp. 269-296