Capítulos de Libro (14) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. Carbon Taxes Beyond Emissions’ Reduction: Co-benefits and Behavioural Failures in Emerging Markets

    Approaches to Global Sustainability, Markets, and Governance (Springer), pp. 243-262

  2. Causas del abandono en el grado en administración y dirección de empresas

    International Handbook of Innovation and Assessment of the Quality of Higher Education and Research. Vol. 1 (Thomson Reuters-Civitas)

  3. Competitive Advantage Development in Family Firms by Transforming Entrepreneurial Orientation Into CSR: Evidence From Spain

    Research Anthology on Developing Socially Responsible Businesses, pp. 530-546

  4. Digital networks: A tool to monitor entrepreneurial ecosystems

    Miradas sobre el emprendimiento ante la crisis del coronavirus (Dykinson), pp. 196-201

  5. Ethics and trust on fintech platforms from an emerging markets perspective

    Handbook of Banking and Finance in Emerging Markets (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 479-491

  6. Is the Impact of Sustainability Exploration on Firm Economic Return so Obvious? The Case of Internationalized Spanish Firms Operating in High-Tech and Low-Tech Industries

    Entrepreneurship as Practice (Springer), pp. 99-108

  7. Las ciudades visibles del "marketing" urbano: signos, deseos e intercambios

    Naturaleza en fuga II: ecopoética del paisaje urbano (Siglo XXI (México)), pp. 59-85

  8. País Vasco

    La actividad turística española en 2021: innovación, digitalización, sostenibilidad y competitividad como factores de la nueva gestión turística (Síntesis), pp. 145-153

  9. Proyecto EKONOMI3: incorporando los objetivos de desarrollo sostenible (ODS) en el itinerario curricular de Administración y Dirección de Empresas (ADE)

    Innovación educativa para el desarrollo sostenible, la economía y la empresa (Aula Magna), pp. 824-846

  10. Proyecto Ekonomi3: incorporando los objetivos de desarrollo sostenible (ODS) en el itinerario curricular de Administración y Dirección de Empresas (ADE)

    Educación y transferencia del conocimiento: propuestas de innovación para la mejora docente. Libro de resúmenes del I Congreso Internacional Docente, Educación y Transferencia del Conocimiento (Egregius), pp. 166

  11. Sustainable Marketing and Sales Management

    Shaping a Sustainable Future: Innovative Teaching Practices for Educating Responsible Leaders (Nomos), pp. 401-414

  12. The Cooperative Difference in the Management Styles and Objectives: Phantom Effect of Credit Cooperative

    Contemporary Trends in European Cooperative Banking: Sustainability, Governance, Digital Transformation, and Health Crisis Response (Springer International Publishing), pp. 143-164

  13. The Role of Green Product Pricing in Conspicuous Green Consumption Behaviour—A Brazilian Perspective

    Approaches to Global Sustainability, Markets, and Governance (Springer), pp. 1-21

  14. ¿Cómo evalúa el alumnado universitario su formación en valores sostenibles?

    Educar para transformar: Innovación pedagógica, calidad y TIC en contextos formativos (Dykinson), pp. 2680-2688