Supervised theses (47) Theses supervised by Department members View defended theses

2022

  1. Autokontzeptuaren garapena eta eskola inplikazioa haur literaturaren bidez

    Nagore Arbaiza Lekue

    Supervised by ARANTZAZU RODRIGUEZ FERNANDEZ y XABIER ETXANIZ ERLE
  2. Gaitasun literarioa lehen hezkuntzan; irakurleak trebatzeko bidean

    Nerea Permach Martin

    Supervised by AMAIA ALVAREZ URIA y XABIER ETXANIZ ERLE
  3. Laburpen-gaitasunaren garapena eta eskolako laburpen-testuen prozesamendua

    Unai Atutxa Barrenetxea

    Supervised by MIKEL IRUSKIETA QUINTIAN
  4. Xabier Leteren kantagintzaren azterketa: gaiak eta ahozkotasuna

    Jon Martin Etxebeste

    Supervised by JON BATTI KORTAZAR URIARTE

2021

  1. Emakume bertsolari-irakasleen ekarpen metodologikoa egungo bertso-eskoletan

    Vanesa Fernández Rodríguez

    Supervised by AMAIA ALVAREZ URIA y MARIA TERESA VIZCARRA MORALES
  2. Euskal ipuingintza garaikidearen historia (1970tik 2010ra)

    Alvaro Rabelli Yanguas

    Supervised by JON BATTI KORTAZAR URIARTE

2020

  1. Maisu-maistragaien irakurketarekiko jarrerak, ohiturak eta motibazioa

    RODRIGUEZ MIÑAMBRES, PALOMA

    Supervised by ARANTZAZU RODRIGUEZ FERNANDEZ y XABIER ETXANIZ ERLE

2019

  1. 1936ko gerra euskal nobelagintzan: memoria ikerketak narratologia kulturalaren ikuspegitik

    SERRANO MARIEZKURRENA, AMAIA

    Supervised by JON BATTI KORTAZAR URIARTE
  2. Hizkuntza aldakortasun geo-soziolinguistikoa arratian

    EGUSQUIZA SANCHEZ, NAIA

    Supervised by AINTZANE ETXEBARRIA LEJARRETA y IGNACIO GAMINDE TERRAZA
  3. La construcción de la identidad de un grupo de deportistas de alto nivel: un estudio de caso

    MARTINEZ ABAJO, JUDIT

    Supervised by MARIA TERESA VIZCARRA MORALES y MARIA GEMA LASARTE LEONET
  4. Sentimenduen analisi automatikorantz: oinarrizko baliabideen sorkuntza eta hizkuntza maila ezberdinetako balentzia-aldatzaileen identifikazioa

    ALKORTA AGIRREZABALA, JON

    Supervised by MIREN IGONE ZABALA UNZALU y MIKEL IRUSKIETA QUINTIAN
  5. Tecnología de la información y comunicación y el desarrollo de la competencia comunicativa en inglés de los futuros docentes de lengua extranjera de Ecuador: propuesta de intervención educativa

    VILLAFUERTE HOLGUIN, JHONNY SAULO

    Supervised by ASIER ROMERO ANDONEGUI

2018

  1. Jean Etxepareren Beribilez (1931): bidaia eta ideologia

    Ortiz de Pinedo Rojas, Aitor

    Supervised by JON BATTI KORTAZAR URIARTE
  2. Using annotated discourse information of a rst spanish-chinese treebank for translation and language learning tasks

    Shuyuan Cao

    Supervised by MIKEL IRUSKIETA QUINTIAN

2017

  1. Desarrollo de la comprensión lectora del género escolar explicativo. Estrategias y creencias de dos docentes en cuarto nivel de la eso

    Magdalena Cid García

    Supervised by MARIA URIBARRI RUIZ BICANDI
  2. Emakumearen irudia euskal haur literatura modernoan. 1980ko hamarkadako eta gaur egungo egoera

    FERNANDEZ ARTIGAS, ENEKO

    Supervised by ARANTZAZU RODRIGUEZ FERNANDEZ y XABIER ETXANIZ ERLE
  3. Identitatearen eraldatzea XXI. Mendeko euskal narratiban: Subjektu literario postmodernoa

    ESPARZA MARTIN, IRATXE

    Supervised by JON BATTI KORTAZAR URIARTE
  4. Zailtasunak aditz jokatuaren inguruan B2-C1 ibilbidean

    ABASOLO ISASA, Juan Sebastián

    Supervised by LAURA MARIA MINTEGI LAKARRA
  5. Zuberotar Dardarkarien Bariazio Sozio-Fonetikoa.

    Etchebest, Xantiana

    Supervised by IGNACIO GAMINDE TERRAZA