Maisu-maistragaien irakurketarekiko jarrerak, ohiturak eta motibazioa

  1. RODRIGUEZ MIÑAMBRES, PALOMA
Dirigida por:
  1. Arantzazu Rodríguez Fernández Director/a
  2. Xabier Etxaniz Erle Director/a

Universidad de defensa: Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea

Fecha de defensa: 28 de enero de 2020

Tribunal:
  1. Jon Kortazar Uriarte Presidente/a
  2. Rosa Miren Pagola Petrirena Secretario/a
  3. Itziar Aduriz Vocal
Departamento:
  1. Psicología Evolutiva y de la Educación

Tipo: Tesis

Teseo: 151800 DIALNET lock_openADDI editor

Resumen

Tesi honetan Euskal Herriko Unibertsitatean ikasten ari diren Haur Hezkuntza eta Lehen Hezkuntza graduko ikasleen irakurketarekiko jarrerak, irakurtzeko motibazioa eta irakur-ohiturak aztertu dira. Horretarako, bi neurketa-tresna sortu behar izan dira; IJBG (Irakurketarekiko Jarrerei Buruzko Galdetegia) eta IRARRA (Irakurtzeko Arrazoiak). Prozedura estatistikoaren bidez tresna biak balioztatu eta beste aldagaiekin gurutzatu ondoren, emaitzek erakusten dute maisu-maistragaiek ez dutela interes handirik irakurketa-jardueretan, haien motibazio nagusia irakurtzeko osagai estrintsekoetan oinarritzen dela eta haien irakur-ohiturak hobetzekoak direla.