Aportaciones congreso (11) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2010

  1. Definition of a didactic model for digital media literacy by means of a community narrative of heritage reconstruction and interpretation

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  2. E-learning plataforms use and teaching and learning models in the European higher education area

    2010 International Conference on Financial Theory and Engineering, ICFTE 2010

  3. E-learning platforms use and the European Higher Education Area: Institutional policies in Spanish universities

    ICDLE 2010 - 2010 4th International Conference on Distance Learning and Education, Proceedings

  4. El uso de la técnica del incidente crítico como estrategia para la elaboración del pensamiento organizacional de los estudiantes de la asignatura Organización del centro escolar

    Organizar y dirigir en la complejidad: instituciones educativas en evolución

  5. Exploring ways to enhance permanent and collaborative learning by reusing online digital content

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  6. ICT policies in schools and their effect on pedagogical innovation in the Spain: The Amara Berri Basque School case study

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  7. Proyecto Museos Vivos

    Crisis analógica, futuro digital: actas del IV Congreso Online del Observatorio para la Cibersociedad, celebrado del 12 al 29 de noviembre de 2009

  8. Schoolteachers training in ICT competencies: An empirical study about collaborative learning

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  9. Un taller de recursos pensado para innovar la docencia universitaria

    Nuevas estrategias formativas para las organizaciones

  10. Using iPLEs to create a collective intelliegence based on data mining and social network analysis

    Recursos digitales para la educación y la cultura: volumen SPDECE

  11. Utilización de las rúbricas de evaluación en la asignatura Organización escolar. Potencialidades y límites

    Organizar y dirigir en la complejidad: instituciones educativas en evolución