Bilboko Hezkuntza Fakultatea
Zentroa
MAITANE
BELASKO TXERTUDI
LAN KONTRATUDUN BITARTEKO IRAKASLEA
MAITANE BELASKO TXERTUDI-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (22)
2024
-
Las vivencias y percepciones de los niños y niñas en su camino a la escuela mediante la técnica de los amigos y amigas por carta
Investigar la infancia en el escenario pandémico: retos, hallazgos y propuestas desde las ciencias sociales (Octaedro), pp. 39-52
2023
-
Observing dressing in a collaborative or trusting environment: the right to participate in one's own care at the Emmi Pikler nursery school in Budapest
Early Years, Vol. 43, Núm. 4-5, pp. 778-793
2022
-
#8M women’s strikes in Spain: following the unprecedented social mobilization through twitter
Journal of Gender Studies, Vol. 31, Núm. 5, pp. 639-653
-
Familia barneko sexuabusuen sekretua apurtzen: #MeTooInceste txioaren analisia Iramuteq softwarearen bidez
Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 122, pp. 101-119
-
Haurren autonomia goiztiarrari ematen zaion sostenguaren behaketa sistematikoa: janztea, Budapesteko Emmi Pikler haur-eskolan
Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria, Vol. 34, Núm. 1, pp. 83-103
-
Image-based Abuse: Debate and Reflections on the “Iveco Case” in Spain on Twitter
Journal of Interpersonal Violence, Vol. 37, Núm. 9-10, pp. NP7178-NP7201
2021
-
Abuso sexual contra la infancia: Creando una red de prevención e inclusión para las víctimas entre el profesorado
Redes para la inclusión social y educativa (Graó), pp. 135-146
-
¡Hablemos en inclusión! Buenas prácticas comunicativas en educación
Graó
2020
-
Konduktismo eta konstruktibismotik abiatuz Haur Hezkuntzako ikasgeletako praktika hezigarrien azterketa.
Ikastorratza, e-Revista de didáctica, Núm. 25
-
Prest Gara sobre Abuso Sexual Infantil: formando al profesorado para garantizar la inclusión de las víctimas
La inclusión social y educativa como reto vital del siglo XXI: propuestas educativas
2019
-
Dressing toddlers at the Emmi Pikler nursery school in Budapest: caregiver instrumental behavioral pattern
European Early Childhood Education Research Journal, Vol. 27, Núm. 6, pp. 872-887
-
El alumnado de grado ante el castigo en las aulas de educación infantil
Investigación, Innovación docente y TIC: nuevos horizontes educativos (Dykinson), pp. 1611-1622
-
Patrones de conducta de las educadoras Pikler-Lóczy en las rutinas interactivas de la educación temprana
Congreso Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa. CIMIE19 (8º. 2019. Lleida) Educación: La puerta a toda mejora social
-
Understanding menstruation: Influence of gender and ideological factors. A study of young people's social representations
Feminism and Psychology, Vol. 29, Núm. 3, pp. 357-373
-
Zer emozio pizten dizkigu hilerokoak?
Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 108, pp. 79-94
-
Zigorra haur hezkuntzako gradutik behatuaz: etorkizuneko erronkak
Ikaskuntza-irakaskuntza akademikoaren eremu berriak arakatzen
-
«La Manada» auziko sententziaren jarraipena Twitterren: bortxaketaren kulturari buruzko gizarte-irudikapenak iraultzen
Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 110, pp. 85-102
-
“La Manada” auzia Twitterren:: Sare sozialetatik gizartea eraldatuz
III. Ikergazte. Nazioarteko ikerketa euskaraz. Kongresuko artikulu bilduma
2018
-
Loditasunaren gizarte-irudikapenak eta emozioak gazteengan
Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 104, pp. 31-44
-
Understanding fatness in the public sphere of young students: Social representations and emotional response
Cadernos de Saude Publica, Vol. 34, Núm. 9