Centro
Escuela de Ingeniería de Vitoria-Gasteiz
Capítulos de Libro (14) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2023
-
A framework for risk assessment
Adapting the Built Environment for Climate Change: Design Principles for Climate Emergencies (Elsevier), pp. 17-36
-
AI in Education: An Innovative Approach to Teaching Applied Bioinformatics with BioPython for Genomic Medicine
Educación y sociedad: claves interdisciplinares (Octaedro), pp. 1077-1090
-
AI-Powered education: teaching climate change modeling and analysis using python
Conexiones digitales: las tecnologías como puentes de aprendizaje (Dykinson), pp. 289-310
-
Brain, Decision-Making, and Mental Health 2050
Brain, Decision Making and Mental Health (Springer), pp. 697-719
-
Bridging art and “steam” education: collaborative art installations as educational tools
Praxis y espacios de intervención desde el arte y la educación (Dykinson), pp. 729-748
-
Computational Model of the Mind: How to Think About Complex Systems in Nature
Integrated Science (Springer), pp. 553-573
-
Industry 5.0 and Human-Centered Approach. Bibliometric Review
Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 402-408
-
Innovar desde y para el desarrollo sostenible en la Universidad del País Vasco: el Programa IKDi3 Laborategiak
Tendencias educativas en el siglo XXI: perspectivas de todos los miembros de la comunidad educativa (Dykinson), pp. 847-858
-
La sostenibilidad en la educación superior: Un análisis de la situación en la universidad del País Vasco (UPV/EHU)
Innovación docente e investigación en educación: nuevas tendencias para el cambio en la enseñanza superior (Dykinson), pp. 31-44
-
Mapping Science Related to Competitive Intelligence
Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 329-334
-
Measuring Social Trends of Foodtech
Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 164-170
-
Personalizing the user interface for people with disabilities
Personalized Human-Computer Interaction (De Gruyter), pp. 175-204
-
Propuesta ApS en el grado de Ciencias Ambientales
El Aprendizaje-Servicio universitario ante los retos de la Agenda 2030 (UNED - Universidad Nacional de Educación a Distancia), pp. 65-72
-
Sentiment Analysis Model Using Word2vec, Bi-LSTM and Attention Mechanism
Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 239-244