Saila: Politika eta Administrazio Zientzia

Ezagutza arloa: Arteak eta Giza Zientziak

Ikerketa taldea: Parte Hartuz Ikerketa Taldea

E-maila: iraide.alvarez@ehu.eus

Zientzia Politikoan eta Kudeaketa Publikoan graduatua (UPV/EHU, 2018), Ikasketa Feministetan eta Generokoan masterra (UPV/EHU, 2019) eta, gaur egun, doktoregaia da Gizartea, Politika eta Kultura doktorego-programan (UPV/EHU). Bere ikerketa-ildoa teoria politiko feministan, umore politiko eta sozialeko azterlanetan eta erresistentzia-azterketetan oinarritzen da. UPV/EHUn ikertzaileak prestatzeko kontratu baten onuraduna (2020 – gaur egun). Ikerketa-proiektuetan parte hartzen du, eta, horien artean, honako hauek nabarmentzen dira: "Genero-ikuspegidun irakaskuntza Gizarte eta Komunikazio Zientzien Fakultateko graduetan: diagnostikoa eta aurrera egiteko proposamenak" (2018 – 2019) eta "Genero-desberdintasunak agerian uzteko eta lankidetzan kudeatzeko Hezkuntza Ikerketa-Ekintza" (2021 – 2022). Horien ondorioz, unibertsitateko irakasleen "Genero-ikuspegia duen irakaskuntzan aurrera eginez" (2019 – 2023) prestakuntza-ikastaroan irakasle gisa parte hartzen du. Francisca de Aculodi saria jaso du UPV/EHUren genero-ikuspegidun Gradu Amaierako Lan Onenari (2019) eta Ikertzaile Gazteentzako REEDES saria (2020).