Saila: Sistemen Ingeniaritza eta Automatika

Ikerketa taldea: Sensorización Virtual para Bioingeniería - GIC 21/125

E-maila: aitziber.mancisidor@ehu.eus

Web-orri pertsonala: https://ehu-visens.org/curriculum.php?idmiembro=80

Doctor/a por la Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea con la tesis Control avanzado para robótica asistencial y sanitaria 2018. Tesiaren zuzendaria Dr/a. Asier Zubizarreta Pico, Dr/a. Itziar Cabanes Axpe.

Aitziber Mancisidor Barinagarrementeria Industria Elektronikaren eta Automatikaren Ingeniaria (2013) eta Industria Elektronikaren Ingenieri Teknikoa da (2010). 2018 urtean 'Control Avanzado para Robótica Asistencial y Sanitaria' deituriko bere tesi doktoriala aurkeztu zuen Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) Kontrol Ingeniaritza, Automatizazioa eta Robotika Doktoretza Programaren barruan. Gaur egun irakasle eta ikertzailea da UPV/EHU-ko Bilboko Ingeneritza Eskolako Sistemen Ingeniaritza eta Automatika Sailean. Irakasle moduan, area Industrialeko Gradu desberdinetaz gainera, Ingeniaritza Industriala Master Unibertsitarioan, Kontrol Ingeniaritza, Automatizazioa eta Robotika Master Unibertsitarioan eta Zahartze Osasuntsua eta Bizi Kalitatea Master Unibertsitarioan ematen du klasea. Bere ikerkuntza robot industrial eta sanitarioen modelatuan eta kontrolan eta mobilitate gutxiko pazieenten diagnostikoan zentratzen da.