Saila: Filologia eta Historia

Campusa: Araba

Ezagutza arloa: Arteak eta Giza Zientziak

Eremua: Frantses Filologia

Ikerketa taldea: La literatura como documento histórico: historia, ideología y texto - GIU 21/003

E-maila: frederik.verbeke@ehu.eus

Doctor/a por la Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea con la tesis Comparatismo e interculturalidad entre Bélgica y el País Vasco (1880-1936) 2014. Tesiaren zuzendaria Dr/a. Jesús Camarero Arribas, Dr/a. Jon Kortazar Uriarte.

Irakasle agregatua, Letren Fakultateko Antolamendu Akademikoko dekanordea, Literatura Konparatuko eta Literatura Ikasketetako Masterraren koordinatzailea, eta Filologia Frantsesaren aipamenaren koordinatzailea Euskal Herriko Unibertsitatean (UPV/EHU). Gradu eta master (Literatura Konparatua) mailako eskolak ematen ditut. Nire ikerketa literatura txiki/gutxituen arteko sareetan, literatura konparatuan, itzulpen-ikasketetan, eleaniztasunean, ekokritikan eta unibertsitate-hezkuntzako metodologia berrien garapenean oinarritzen da.