Argitalpenak (49) MARIA LUISA REIZABAL ARRUABARRENA argitalpenak

2023

  1. Psychological Effects of Secondary Prisonization on Older Parents

    Trends in Psychology, Vol. 31, Núm. 1, pp. 16-30

2020

  1. COVID-19ak psikologiaren arloan izan duen eta izango duen eragina

    K+, Zientziak eta Humanitateak COVID-19 osteko begirada multidiziplinarretik (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 81-89

  2. Prisionizazio sekundarioa eta euskal presoen adineko gurasoen osasun mentala

    Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 115, pp. 99-114

2019

  1. Inteligencia

    Fundamentos de psicología para ciencias sociales y de la salud (Editorial Médica Panamericana), pp. 145-168

  2. La psicología como ciencia

    Fundamentos de psicología para ciencias sociales y de la salud (Editorial Médica Panamericana), pp. 1-29

  3. Psikologo Euskaldunen III. Topaketaren kronika

    Osagaiz: osasun-zientzien aldizkaria, Vol. 3, Núm. 2, pp. 81-82

2016

  1. Zein gako nagusi izan behar ditugu kontuan, eskoletan haurrak berdintasunean hezteko?

    hik hasi: euskal heziketarako aldizkaria, Núm. 207, pp. 36-38

2015

  1. 1. Zergatik hezkidetza?

    Genero-berdintasunean hezteko gida: familia, irakasle eta bestelako hezitzaileentzat (Bilbo : Udako Euskal Unibertsitatea, 2015), pp. 13-35

  2. 2. Hezkidetza bakea lortzeko ezinbesteko tresna

    Genero-berdintasunean hezteko gida: familia, irakasle eta bestelako hezitzaileentzat (Bilbo : Udako Euskal Unibertsitatea, 2015), pp. 37-51

  3. 3. Genero-sozializazioa

    Genero-berdintasunean hezteko gida: familia, irakasle eta bestelako hezitzaileentzat (Bilbo : Udako Euskal Unibertsitatea, 2015), pp. 55-97

  4. 4. Hezkidetza lantzeko baliabideak

    Genero-berdintasunean hezteko gida: familia, irakasle eta bestelako hezitzaileentzat (Bilbo : Udako Euskal Unibertsitatea, 2015), pp. 101-115

  5. 5. Hezkidetza familian

    Genero-berdintasunean hezteko gida: familia, irakasle eta bestelako hezitzaileentzat (Bilbo : Udako Euskal Unibertsitatea, 2015), pp. 117-134

  6. 6. Hezkuntza-sistema hezkidetzailea

    Genero-berdintasunean hezteko gida: familia, irakasle eta bestelako hezitzaileentzat (Bilbo : Udako Euskal Unibertsitatea, 2015), pp. 135-173

  7. 7. Mintzairaren erabilera ez-sexista

    Genero-berdintasunean hezteko gida: familia, irakasle eta bestelako hezitzaileentzat (Bilbo : Udako Euskal Unibertsitatea, 2015), pp. 175-185

  8. Genero-berdintasunean hezteko gida: familia, irakasle eta bestelako hezitzaileentzat

    Bilbo : Udako Euskal Unibertsitatea, 2015

2013

  1. Children’s knowledge, beliefs and feelings about the people who belong to different national and state groups

    Children's Knowledge, Beliefs and Feelings About Nations and National Groups (Taylor and Francis), pp. 129-194

  2. Garapenaren psikologiaren ikuspegi historikoa: diziplinaren sorrera eta finkapena

    Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 87, pp. 71-90

2012

  1. 1. Kontzeptuzko oinarriak, helburuak eta gaitasunak

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 9-23

  2. 2. Haurtzaroko eta nerabezaroko oinarrizko premien sailkapena eta haiek ez asebetetzeak ekar ditzakeen ondorioak

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 25-38

  3. 3. Prebentzioa eta esku-hartzea familian

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 39-87