Saila: Hezkuntza Zientziak

Campusa: Gipuzkoa

Ezagutza arloa: Arteak eta Giza Zientziak

Eremua: Hezkuntzaren Teoria eta Historia

Ikerketa taldea: IKASGARAIA. Educación, cultura y desarrollo sostenible - GIC 21/062

E-maila: alba.madinabeitia@ehu.eus

Doctor/a por la Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea con la tesis Iraupen luzeko irakasleriaren garapenaren inpaktu-mailak kontzepzioetan, hezkuntza hurbilketan eta kultura instituzionalean 2014. Tesiaren zuzendaria Dr/a. Idoia Begoña Fernández Fernández, Dr/a. Clemente Lobato Fraile.

Pedagogian doktorea eta Hezkuntza Zientziak saileko irakaslea da (UPV/EHU). “IkasGaraia: Hezkuntza, kultura eta garapen iraunkorra” ikerketa taldeko kidea da eta berrikuntza, garapen eta ikerketa proiektu desberdinetan parte hartu du goi mailako hezkuntzako irakaskuntzaren eta ikaskuntzaren arloan. Azpimarratzekoak dira Unibertsitate Sistemak euskal gizartearen eraldaketari egindako ekarpenaren azterketa, eta gaur egun, Eusko Ikaskuntzarekin lankidetzan zuzentzen ari den koEHSioa ikerketa-proiektua, Euskal Hezkuntza Sistemaren azterketa sakon eta partekatu egin eta proposamen eraldatzaileak erdiesteko baldintzak sortzeko egitasmoa.