Saila: Gorputz eta Kirol Hezkuntza

Campusa: Araba

Ezagutza arloa: Arteak eta Giza Zientziak

Eremua: Gorputz eta Kirol Hezkuntza

Ikerketa taldea: GIKAFIT (Gizartea, Kirola eta Ariketa Fisikoa Ikerkuntza Taldea) - GIC 21/114

E-maila: sara.maldonado@ehu.eus

Doctor/a por la Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea con la tesis Requerimientos aeróbicos de la carrera a pie en cinta rodante 2000. Tesiaren zuzendaria Dr/a. Sabino Padilla Magunacelaya, Dr/a. Iñigo Mujika.

Soin eta Kirol Hezkuntza Saileko irakasle osoa, Hezkuntza eta Kirol Fakultatean (UPV/EHU). Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietan doktorea eta lizentziatua (UPV/EHU), Kirol Erakundeen Kudeaketan espezialista (UPV/EHU), Kirol Errendimendu Handiko Masterra (COE, Madrilgo Unibertsitate Autonomoa), entrenamendu fisikoan espezialista IV. fasean (Errehabilitazio Kardiobaskularraren Britainiar Elkartea) eta Prebentzio eta Errehabilitazio Kardiobaskularrerako Europako Elkarteak egiaztatua. Irakaskuntza: Ariketa fisikoaren diseinua patologiak eta osasunerako nutrizioa dituzten pertsonentzat. Ikerketa-egonaldiak Wake Forest University (NC, USA), Gloucestershire University (UK) eta University of Illinois, Chicago (USA) unibertsitateetan. Patologia kronikoak dituzten pertsonengan ariketa fisikoak duen eraginarekin lotutako ikerketa-proiektuak.