Saila: Konputazio Zientzia eta Adimen Artifiziala

Campusa: Gipuzkoa

Ezagutza arloa: Ingeniaritza eta Arkitektura

Eremua: Konputazio Zientzia eta Adimen Artifiziala

Ikerketa taldea: MATHMODE: Group on Applied Mathematical Modeling, Statistics, and Optimization - GIC 21/004

E-maila: joseba.makazaga@ehu.eus

Web-orri pertsonala: http://www.sc.ehu.es/ccwmaodj/ikerkuntza.html

Doctor/a por la Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea con la tesis Sobre los errores locales y globales de la integración de ecuaciones diferenciales ordinarias mediante métodos de Runge-kuita explícitos 2007. Tesiaren zuzendaria Dr/a. Ander Murua Uria.

Informatikan lizentziatua (UPV/EHU, 1989) eta Informatikan doktorea (UPV/EHU, 2007). 1989-1992 bitartean APIKA S.A. enpresan programatzaile moduan lanean jardun ondoren, Informatika Fakultatean hainbat ikasgai euskaraz irakastera itzuli nintzen (1992). Grafo teoria eta Ordenadore bidezko irudigintza ikasgaiak euskaraz martxan jartzea egokitu zitzaidan. Gerora, Ander Muruaren gidaritzapean, Doktore Tesiari ekin nion eta 2007an defendatu nuen Tesia. Horrez geroztik Ekuazioa Diferentzialen zenbakizko integrazioaren inguruan ikertzen eta Donostiako Informatika Fakultatean eskolak ematen aritu izan naiz. Ikerkuntza jardueren ondorioz hainbat publikazio eta kolaborazio egitea egokitu izan zait, beti ere Ander Muruak gidatutako ikerketa taldean. Azken aldian, kolaborazioen ondorioz, Dinamika Astronomikoan zenbakizko metodo egokien ikerketara hurbildu gara. Konputazio Zientziak eta Adimen Artifiziala (KZAA) saileko kidea izanik, bertako zuzendari izatea ere egokitu zitzaidan (2015-2018), eta sail horren ardurapeko hainbat ikasgaitan aritzea ere bai, batez ere Informatika Ingeniaritzako graduan, baina Konputazio Ingeniaritza eta Sistema Adimentsuak (KISA) masterrean ere bai : Grafo teoria, Ordenadore bidezko irudigintza, Zientziarako konputazioa, Matematika diskretua, motore grafikoen oinarriak... Era berean, Informatika Fakultateko akademia-idazkaritza ere nire gain hartu nuen 2011 eta 2014 artean.