Saila: Matematika, Zientzia Esperimental eta Gizarte Zientzien Didaktika

Ikastegia: Hezkuntza eta Kirol Fakultatea

Institutua: Garapen Iraunkorra eta Ingurumen Hezkuntzari buruz UNESCO Katedra

Campusa: Araba

Ezagutza arloa: Arteak eta Giza Zientziak

Eremua: Zientzia Esperimentalen Didaktika

Ikerketa taldea: Biodiversidad, servicios ecosistémicos y Ecofisiología del Estrés y de la Contaminación en Plantas (BEZ-EKOFISKO) - GIC 21/201

E-maila: igone.palacios@ehu.eus

Doctor/a por la Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea con la tesis Ecosystem services assessment in biscay seeking sustainable landscape management strategies towards sustainability 2014. Tesiaren zuzendaria Dr/a. Miren Onaindia Olalde.

Palacios-Agundez Doktorea Zientzia Esperimentalen Didaktikako irakaslea da Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) Hezkuntza eta Kirol Fakultatean. Bertan, Zientzia Esperimentalen Didaktika, STEM Hezkuntza, Iraunkortasunerako Hezkuntza eta Hezkuntza Inklusiboa eta Kulturartekoa irakasten eta ikertzen ditu. Era berean, unibertsitate bereko Garapen Iraunkorrari eta Ingurumen Hezkuntzari buruzko UNESCO Katedrako kide da. Bertan, 2016. urteaz geroztik, Iraunkortasunerako Hezkuntzako ikerketa-arloa ko-zuzentzen du. Hainbat ikerketa-proiektutan parte hartzen du, besteak beste, ebidentzia zientifikoetan oinarritutako unibertsitate-mailako irakaskuntza-ikaskuntza sekuentzien diseinuan; ekosistemen zerbitzuen kontzeptuaren irakaskuntzaren iraunkortasunerako ahalmen eraldatzailearen azterketan; eta STEM konpetentziak eta iraunkortasun-konpetentziak sustatzen dituzten lekuan oinarritutako hezkuntza-jardueren garapenean. Hona hemen adibide batzuk: ERASMUS+ proiektu batean parte hartzea, garapen jasangarriko helburuak ikastetxeetan herritarren zientziaren bidez ezartzeko, eta CBL eta IKD3 unibertsitate-proiektuetan parte hartzea, Iraunkortasunerako Hezkuntzari (EfS) eta hezkuntza-berrikuntzari buruz, zeinak Arabako Campuseko Baratze Ekologikoa (HECA) erabiltzen baitute hezkuntza- eta ikerketa-testuinguru gisa.