Saila: Soziologia eta Gizarte Langintza

Campusa: Bizkaia

Ezagutza arloa: Arteak eta Giza Zientziak

Eremua: Soziologia

Ikerketa taldea: KideON. Inclusión socioeducativa. Inklusio giza-hezitzailea. Socio-educational inclusion - GIC 21/109

E-maila: nekane.beloki@ehu.eus

Web-orri pertsonala: https://kideon.eus/

Doctor/a por la Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea con la tesis Personas participantes y cultura profesional en educación social 2017. Tesiaren zuzendaria Dr/a. Israel Alonso Sáez, Dr/a. Maite Arandia Loroño.

Zientzia Politikoetan eta Soziologian lizentziatua (1992) Madrilgo Unibertsitate Konplutentsean, eta doktorea Euskal Herriko Unibertsitatean, Doktorego Psikodidaktikoaren Programa Ofizialaren barruan: Hezkuntzaren Psikologia eta Didaktika Espezifikoak (2017). 1995az geroztik, irakasle dihardu Bilboko Hezkuntza Fakultatean. Bere irakaskuntza Gizarte Hezkuntzako graduan zentratu da batez ere, baina Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako graduetan ere irakasle izan da, betiere Hezkuntzaren Soziologiarekin lotutako gaietan. Bilboko Irakasleen Unibertsitate Eskolan (1998-2001) Gizarte Hezkuntzako zuzendariordea izan da eta Bilboko Hezkuntza Fakultateko Gizarte Hezkuntzako graduaren koordinatzailea (2018-2021). Urte hauetan guztietan, ikastetxeko batzorde askotan parte hartu du: graduen diseinuerako batzordean, Practicumeko Batzordean, Kalitate Batzordean, Akademia Antolaketako Batzordean, etab. Bere ikerketa-ibilbidea, batez ere, Gizarte Hezkuntzaren eremuan zentratu da, arreta kolektibo kalteberen inklusioan ardaztuz. Horren ondorioz, hainbat ikerketa-proiektu eta -taldetan parte hartu du, eta bi jarduera-ildo nagusitan lan egin dute: alde batetik, gizarte-hezitzaileen kultura profesionala eta garapen profesionala, eta, bestetik, hainbat kolektiboren gizarte- eta hezkuntza-inklusioa. , Eusko Jaurlaritzak sustatua eta finantzatua den IT1475-22 "KideON. Gizarte- eta hezkuntza-inklusioa" ikerketa taldeko ikerlari nagusia da. Bere garapen profesionaleko beste ildo bat hezkuntza-berrikuntzan oinarritu da, eta horrek Bilboko Hezkuntza Fakultatean hezkuntza berriztatzeko hainbat proiektutan parte hartzera eraman du. Ibilbide horren ondorioz, UPV/EHUko Hezkuntza Aholkularitzako Zerbitzuko zuzendaria da gaur egun.