Saila: Historia Garaikidea

Eremua: Kimika Fisikoa

E-maila: igor.calzada@ehu.eus

Web-orri pertsonala: https://www.igorcalzada.com/publications

Doctor/a por la Mondragon Unibertsitatea con la tesis ¿hacia una ciudad vasca? Aproximación desde la innovación social 2011. Tesiaren zuzendaria Dr/a. Joseba Zulaika.

Dr. Igor Calzada, MBA, FeRSA, Cardiff Unibertsitateko/WISERD (Erresuma Batua) Ikerketa Nagusiko Ikertzailea (PI) eta Ikertzaile Kontsolidatua (R3) da, Ikerbasque (Euskal Zientzia Fundazioa) Euskal Herriko Unibertsitateko Gizarte Zientziak eta Komunikazioan (Espainia) Irakasle Agregatu gisa, eta Fulbright Scholar (AEB). 2012tik 2022ra, Oxford Unibertsitatean Zientzialari Nagusi izan da, Europako Batzordearen Ikerketa Zuzendaritza Nagusiko Ikerketa Zentroan, UN-Habitaten, eta mundu osoko 14 unibertsitatetan (bereziki, Erresuma Batua, AEB eta Espainia) izan da akademikoki kokatuta. 2002tik 2011ra, Mondragon Kooperatibetan lan egin zuen eta Eusko Jaurlaritzan Berrikuntza eta Teknologia Zuzendaritzako kargua izan zuen (Espainia). Bere ikerketa gaur egun datu-monopolioen eta Adimen Artifizialaren norabidea aldatu dezakeen deszentralizazio paradigma aldaketaren inguruan kokatzen da, Web3 Teknologia Deszentralizatu berrien bidez, hainbat eremutan (hau da, Diaspora Ikasketak www.hanhemen.eus; Garapenerako Lankidetza www.socialsolver.org) Blockchain, DAOak eta Datu Kooperatibak barne hartuta. Google Scholar: Aipamenak 4200; h-indizea 30; i10-indizea 61.