Publicaciones en las que colabora con IÑAKI PERIAÑEZ CAÑADILLAS (13)

2019

  1. Assessing the relevance of digital competences on business graduates’ suitability for a job

    Industrial and Commercial Training, Vol. 51, Núm. 3, pp. 139-151

  2. “Attitudes do matter”: generic competences in the selection of Business graduates

    Higher Education, Skills and Work-based Learning, Vol. 10, Núm. 1, pp. 239-254

2018

  1. ¿Qué competencias digitales necesita un economista?

    Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: Libro de resúmenes XV FECIES

2017

  1. Competencias formativas del economista del siglo XXI

    Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XIV FECIES

  2. Measuring urban competitiveness in Europe

    Handbook of Regions and Competitiveness: Contemporary Theories and Perspectives on Economic Development (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 463-491

  3. Measuring urban competitiveness: ranking European large urban zones

    Journal of Place Management and Development, Vol. 10, Núm. 5, pp. 479-496

2016

  1. Business simulation games with and without supervision: An analysis based on the TAM model

    Journal of Business Research, Vol. 69, Núm. 5, pp. 1731-1736

2013

  1. Building brand value in major Spanish cities: An analysis through municipal websites

    Journal of Place Management and Development, Vol. 6, Núm. 2, pp. 120-143

1997

  1. La Publicity en el marketing politico en Internet

    MK: Marketing + ventas, Núm. 118, pp. 38-41

1996

  1. Los sondeos de opinión: su influencia en el mercado político y en las estrategias de marketing

    Management Letters / Cuadernos de Gestión, Núm. 17, pp. 29-45

1995

  1. ¿Qué constituye un trabajo científico en la economía de la empresa?: un problema de expansión

    Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 1, Núm. 2, pp. 13-34