Publicaciones en las que colabora con FRANCISCO JAVIER FORCADA SAINZ (5)

2019

  1. The university image: a model of overall image and stakeholder perspectives

    Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 19, Núm. 1, pp. 63-86

2018

  1. A review of higher education image and reputation literature: Knowledge gaps and a research agenda

    European Research on Management and Business Economics, Vol. 24, Núm. 1, pp. 8-16

  2. The marketing orientation as a university management philosophy: a framework to guide its application

    Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 18, Núm. 2, pp. 37-58

2015

  1. La necesidad de un nuevo enfoque de gestión en las universidades para adaptarse al nuevo entorno universitario

    Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XI FECIES

1998

  1. La colaboración interempresarial: premisa básica para la mejora continua en un enfoque de marketing relacional y calidad total

    Best papers proceedings theme the business in a collaborative world: VII International Conference, Istanbul, Turkey, september 8-10, 1998