Belaunaldi artekotasuna aztergai

  1. Amaia Eiguren Munitis
  2. José Miguel Correa Gorospe
Libro:
XXV jornadas de investigación en psicodidáctica
  1. Iker Ros Martínez de Lahidalga (ed. lit.)

Editorial: Servicio Editorial = Argitalpen Zerbitzua ; Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea

ISBN: 978-84-1319-046-4

Año de publicación: 2019

Páginas: 331-342

Congreso: Jornadas de Investigación en Psicodidáctica (25. 2018. Bilbao)

Tipo: Aportación congreso

Resumen

Artikulu honen bitartez belaunaldi artekotasunaren kontzeptuan sakondu nahi da. Horretarako, 2000-2018 urteen bitartean Dialnet Plus, Web Of Science eta Google Scholar diziplina anitzeko datu baseetan belaunaldi artekotasunaren gaineko literaturaren bilaketa egin da. Horrenbestez, helburu nagusia belaunaldi artekotasun kontzeptuaren inguruko definizioak, teoriak eta sailkapenak aztertzea da. Erabilitako bilaketa deskriptoreei dagokienez “belaunaldi arteko”, “ikerketa”, “hezkuntza” ez “familia” izan dira. Belaunaldi artekotasun kontzeptuaren nondik norakoak zehazteko eta esperientzien etorkizuneko kalitatea bermatzeko asmoz. Bilaketaren ondorioz 22 dokumentu aztertu dira. Horietako bat ere ez da aurkitu euskaraz, bost gaztelaniaz eta 17 ingelesez. Emaitzei erreparatuz, gabeziak antzematen dira kontzeptuaren definizio bateratuan eta praktika oinarritzen duten teorietan.