Letra automatikoak eskuz idaztearen ebaluazio eta irakaskuntza neurogarapeneko ereduaren baitan

  1. Irune Ibarra Lizundia
Libro:
XXV jornadas de investigación en psicodidáctica
  1. Iker Ros Martínez de Lahidalga (ed. lit.)

Editorial: Servicio Editorial = Argitalpen Zerbitzua ; Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea

ISBN: 978-84-1319-046-4

Año de publicación: 2019

Páginas: 100-107

Congreso: Jornadas de Investigación en Psicodidáctica (25. 2018. Bilbao)

Tipo: Aportación congreso

Resumen

Lan honetan zehar behe-mailakoa den alfabetoko letrak eskuz modu automatikoan idazteak duen garrantzia azpimarratuko da. Izan ere, idazketaren neurogarapeneko ereduaren baitan egindako ikerketen bidez frogatu da letra automatikoak eskuz egiten dituen haurrak testu luze eta koherenteak idatzi dituela. Alfabetoaren probaren bidez kopuru baxuak eta zenbait akats-mota identifika daitezke eta, ondoren, eskuhartu edo irakatsi, oroimen-ariketen bidez, modelatze eraginkorren bidez eta abiadura-ariketen bidez.