Letra automatikoak eskuz idaztearen ebaluazio eta irakaskuntza neurogarapeneko ereduaren baitan

  1. Irune Ibarra Lizundia
Liburua:
XXV jornadas de investigación en psicodidáctica
  1. Iker Ros Martínez de Lahidalga (ed. lit.)

Argitaletxea: Servicio Editorial = Argitalpen Zerbitzua ; Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea

ISBN: 978-84-1319-046-4

Argitalpen urtea: 2019

Orrialdeak: 100-107

Biltzarra: Jornadas de Investigación en Psicodidáctica (25. 2018. Bilbao)

Mota: Biltzar ekarpena

Laburpena

Lan honetan zehar behe-mailakoa den alfabetoko letrak eskuz modu automatikoan idazteak duen garrantzia azpimarratuko da. Izan ere, idazketaren neurogarapeneko ereduaren baitan egindako ikerketen bidez frogatu da letra automatikoak eskuz egiten dituen haurrak testu luze eta koherenteak idatzi dituela. Alfabetoaren probaren bidez kopuru baxuak eta zenbait akats-mota identifika daitezke eta, ondoren, eskuhartu edo irakatsi, oroimen-ariketen bidez, modelatze eraginkorren bidez eta abiadura-ariketen bidez.