Ikastetxe bateko inklusio egoera

  1. Naroa Uria Olaizola
  2. Saioa Urrutia Gutiérrez
  3. Izaskun Luis de Cos
Libro:
Psikodidaktikako XXVII. jardunaldiak: 2020ko azaroaren 24a
  1. Daniel Losada Iglesias (ed. lit.)
  2. Nahia Delgado de Frutos (ed. lit.)
  3. José Ignacio Escudero Legarreta (ed. lit.)

Editorial: Servicio Editorial = Argitalpen Zerbitzua ; Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea

ISBN: 978-84-1319-316-8

Año de publicación: 2021

Páginas: 139-154

Congreso: Jornadas de Investigación en Psicodidáctica (27. 2020. Bilbao)

Tipo: Aportación congreso

Resumen

Gaur egun bizi garen munduak etengabeko gizarte eraldaketan dihardu, gizarte anitzagoa eraikiz eta bertako biztanleria modu harmoniko eta baketsu batean elkarbiziz, ez errespetu eta aniztasunaren onarpenean soilik geldituz, baizik eta inklusioan oinarrituz. Ikerketa honetan ideia hau bultatzeko intentzioarekin Azpeitiko Ikasberri ikastolako Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako ikasleen egoera inklusiboaren errealitatea aztertu da, esklusioa jasateko arrisku talde nagusiak eta eragile nagusietak aztertuz. Emaitzek adierazi dute esklusioa jasaten duten arrisku talde nagusiak kultura ezberdineko ikasleak eta aniztasun funtzionala duten ikasleak direla. Aldi berean, irakasleen eta ikasleen inklusio mailako datuak ikusita, bi eragile hauetan eskuhartzeko behar handiagoa dagoela erakusten dute. Beraz, arrisku talde hauen ongizatea bermatzeko ikaskuntza kooperatiboan oinarrituriko proposamen bat gauzatu da.