Laguntzen al dute testuliburuek zientzia ulermen kontzeptual sakonagaratzen?Landareen nutrizioa aztergai
- Olatz Arbelaitz Gallego (ed. lit.)
- Ainhoa Latatu Núñez (ed. lit.)
- Elixabete Pérez Gaztelu (ed. lit.)
Editorial: Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano
ISBN: 978-84-8438-864-7
Año de publicación: 2023
Páginas: 219-226
Congreso: Ikergazte. Nazioarteko Ikerketa Euskaraz (5. 2023. Donostia)
Tipo: Aportación congreso
Resumen
Testuliburuak baliabide erabilienetarikoak dira zientzien hezkuntzan. Ondorioz, horien azterketa funtsezkoa da bai ikasleek jasotzen duten instrukzioaren kalitatea eta tipologia ezagutzeko bai liburuak hobetzeko. Ikerketa honetan landareen nutrizioaren gaiaren lanketa aztertu da 1. Batxilergoko Biologiako testuliburuetan oinarrizko lau aspekturi erreparatuz: egitura, eduki kontzeptuala, irudiak eta jarduerak. Hala, EAEn gehien erabiltzen diren liburuek ikaskuntza erreproduktibo eta azalekoa sustatzen dutela behatu da; zientzien ikaskuntza/irakaskuntzaren egungo helburuak diren konpetentzia zientifikoaren eta modelo zientifikoen ulermen sakonaren garapenerako ahuldadeak erakutsiz.