Laguntzen al dute testuliburuek zientzia ulermen kontzeptual sakonagaratzen?Landareen nutrizioa aztergai

  1. Oier Pedrera
  2. Oihana Barrutia
  3. José Ramón Díez
Libro:
Gizarte Zientziak eta Zuzenbidea: V. Ikergazte Nazioarteko Ikerteta Euskaraz. 2023eko maitzaren 17, 18 eta 19 Donostia, Euskal Herria.
  1. Olatz Arbelaitz Gallego (ed. lit.)
  2. Ainhoa Latatu Núñez (ed. lit.)
  3. Elixabete Pérez Gaztelu (ed. lit.)

Editorial: Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano

ISBN: 978-84-8438-864-7

Año de publicación: 2023

Páginas: 219-226

Congreso: Ikergazte. Nazioarteko Ikerketa Euskaraz (5. 2023. Donostia)

Tipo: Aportación congreso

Resumen

Testuliburuak baliabide erabilienetarikoak dira zientzien hezkuntzan. Ondorioz, horien azterketa funtsezkoa da bai ikasleek jasotzen duten instrukzioaren kalitatea eta tipologia ezagutzeko bai liburuak hobetzeko. Ikerketa honetan landareen nutrizioaren gaiaren lanketa aztertu da 1. Batxilergoko Biologiako testuliburuetan oinarrizko lau aspekturi erreparatuz: egitura, eduki kontzeptuala, irudiak eta jarduerak. Hala, EAEn gehien erabiltzen diren liburuek ikaskuntza erreproduktibo eta azalekoa sustatzen dutela behatu da; zientzien ikaskuntza/irakaskuntzaren egungo helburuak diren konpetentzia zientifikoaren eta modelo zientifikoen ulermen sakonaren garapenerako ahuldadeak erakutsiz.