Iraupen luzeko irakasleriaren garapenaren eraginkortasuna:irakasleriaren kontzepzioetan, hurbilketan eta kultura instituzionaleanUPV/EHUko ERAGIN kasuaren azterketa

  1. A. Madinabeitia Ezkurra
Libro:
I. IkergazteNazioarteko ikerketa euskaraz. Kongresuko artikulu-bilduma: 2015eko maiatzaren 13, 14 eta 15a. Durango, Euskal Herria
  1. Iñaki Alegría (ed. lit.)
  2. Ainhoa Latatu (ed. lit.)
  3. Miren Josu Ormaetxeberria (ed. lit.)

Editorial: Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano

ISBN: 978-84-8438-539-4

Año de publicación: 2015

Páginas: 122-129

Congreso: Ikergazte. Nazioarteko Ikerketa Euskaraz (1. 2015. Durango)

Tipo: Aportación congreso

Resumen

Artikulu honek unibertsitateko irakasleriaren garapenaren (IG) kontzeptu konprensiboan duabiapuntua1, eta ERAGIN garapen estrategiaren inpaktua du aztergai. Horretarako bi inpaktu-eremuhartzen dira kontutan, batetik irakasleriaren maila indibiduala eta bestetik antolakuntza zein erakundearloan.Azterketa hau burutzeko metodologia aktiboen (arazoetan, proiektuetan eta kasuetan oinarritutakoikaskuntza) garapenerako ERAGIN programaren lehendabiziko promozioa hartuko da kasu gisa.Iraupen luzeko estrategiaren (350 ordu) bidez eta ko-mentoria taldeen funtzionamenduan oinarrituz,ikerlan enpirikoak IG-ak irakasleriaren ikas-irakaskuntza kontzepzioetan eta hurbilketan izandakoinpaktuaz ageriko ebidentziak ematen ditu, baina baita ikas-irakaskuntzaren inguruan ikertzeko(scholarship of teaching and learning) eta irakaskuntza eremuetan liderra izateko gaitasunaz ere.Honako alderdiok erakundearen antolakuntza mailako aldaketan murgiltzen gaituzte eta curriculumhibridoaren pausokako gauzapenaren alde lan egiten dute.Beraz, artikuluan zehar honakoak aztertuko ditugu: gure asmoak eta hauek sostengatzen dituztenoinarri teorikoak, ikerketa honek duen kokapen enpirikoa, aplikatutako metodologia, erdietsitakoemaitzak eta amaitzeko jaso ditugun ondorio orokorrak eta etorkizunera planteatutakoak.