Las "ikastolas" y la ley de escuela pública vasca. Su dimensión política
ISSN: 0214-7939
Año de publicación: 2001
Número: 10
Páginas: 57-79
Tipo: Artículo
Otras publicaciones en: Kobie. Antropología cultural
Resumen
Gizartean gertatzen diren gorabeherak aztertzen dituen ikertzailea naizenez, nire azterlan honetako kezka izan da ikastolek irakaskuntzako sare publikoan sartzeko edo "Partaide" gisa -sare pribatuko taldea- eratzeko jarraitu duten prozesua ikertzea. Zehatzago esateko, prozesu horren dimentsio politikoa izan da nire arreta bildu duen eta artikulu honen mamía osatzen duen gaia. Hemen aurkezten dudana hiru ataletan egituratuta daga. Lehenengoan, dimentsio politikoa aztertzekó erabili dudan metodología eta teoriazko hainbat kontzeptu eta hipotesi agertzen dira. Bigarren atalean, prozesuaren testuinguru politikoa azaltzen da, eta, horretarako, hainbat alderdik eta gizarteko eragilek egin dituzten jardueren dimentsio politikoa aztertzen da. Hurrengo atalean "eskolak" dituen ikuskerak erakusten dira eta, orobat ikuskera horiek prozesuan protagonista nagusi eta zuzen izan diren taldeek bultzatzen duten gizarte-ereduarekin zer harreman duten agertzen da.