Current knowledge and attitudes of students towards biotechnologya long way to go
- Ainhoa Alberro 1
- Unai Ortega-Lasuen 2
- José Ramón Díez 2
-
1
Instituto de Investigación Sanitaria Biodonostia
info
-
2
Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
info
Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
Lejona, España
ISSN: 1988-5911
Año de publicación: 2023
Número: 30
Tipo: Artículo
Otras publicaciones en: Ikastorratza, e-Revista de didáctica
Resumen
Zientzia oso azkar garatzen ari da aurrerapen teknologikoei esker eta, beraz, hezkuntza estrategia apropos eta eraginkorrak garatu behar ditugu ezagutza transmisioa bermatzeko. Lehenengo pausoa, egungo egoera ezagutzea da. Lan honetan bioteknologian jarri dugu arreta. Bioteknologia gure egunerokoan guztiz txertatuta dagoen zientziaren adarra da, baina kontrobertsia ugari ere sortzen ditu. Galdetegi bat garatu eta batxilergoko 124 ikasleren bioteknologia eta honen erabileren ezagutzak aztertu ditugu, baita elikagai transgenikoen eztabaida soziozientifikoaren inguruan dauzkaten jarrerak. Gehienek ez dute bioteknologiaren definizio aproposa ezagutzen. Gainera, transgenikoen inguruko ezagutza okerrak dauzkate eta ez daukate jarrera finkorik. Beraz, gaia landu eta ezagutza arazoen jatorriak identifikatu behar dira, hezkuntza estrategiak garatu ezagutza zientifikoa laguntzeko.