Current knowledge and attitudes of students towards biotechnologya long way to go

  1. Ainhoa Alberro 1
  2. Unai Ortega-Lasuen 2
  3. José Ramón Díez 2
  1. 1 Instituto de Investigación Sanitaria Biodonostia
    info

    Instituto de Investigación Sanitaria Biodonostia

    San Sebastián, España

    ROR 01a2wsa50

  2. 2 Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
    info

    Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

    Lejona, España

    ROR https://ror.org/000xsnr85

Revista:
Ikastorratza, e-Revista de didáctica

ISSN: 1988-5911

Año de publicación: 2023

Número: 30

Tipo: Artículo

DOI: 10.37261/30_ALEA/1 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso abierto editor

Otras publicaciones en: Ikastorratza, e-Revista de didáctica

Resumen

Zientzia oso azkar garatzen ari da aurrerapen teknologikoei esker eta, beraz, hezkuntza estrategia apropos eta eraginkorrak garatu behar ditugu ezagutza transmisioa bermatzeko. Lehenengo pausoa, egungo egoera ezagutzea da. Lan honetan bioteknologian jarri dugu arreta. Bioteknologia gure egunerokoan guztiz txertatuta dagoen zientziaren adarra da, baina kontrobertsia ugari ere sortzen ditu. Galdetegi bat garatu eta batxilergoko 124 ikasleren bioteknologia eta honen erabileren ezagutzak aztertu ditugu, baita elikagai transgenikoen eztabaida soziozientifikoaren inguruan dauzkaten jarrerak. Gehienek ez dute bioteknologiaren definizio aproposa ezagutzen. Gainera, transgenikoen inguruko ezagutza okerrak dauzkate eta ez daukate jarrera finkorik. Beraz, gaia landu eta ezagutza arazoen jatorriak identifikatu behar dira, hezkuntza estrategiak garatu ezagutza zientifikoa laguntzeko.