Egungo beharrei erantzuten eskolanInterneteko erabilera kritikoa indartzeko formazio-ekintza

  1. Rakel Gamito Gómez
  2. Alaitz Tresserras
  3. Judith Martínez
  4. Vanesa Fernández
Libro:
II. Ikergazte nazioarteko ikerketa euskaraz: Kongresuko artikulu-bilduma.
  1. Iñaki Alegria (ed. lit.)
  2. Ainhoa Latatu (ed. lit.)
  3. Miren Josu Omaetxebarria (ed. lit.)
  4. Patxi Salaberri (ed. lit.)

Editorial: Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano

ISBN: 978-84-8438-627-8

Año de publicación: 2017

Título del volumen: Giza Zientziak eta Zuzenbidea

Tomo: 3

Volumen: 3

Páginas: 191-198

Congreso: Ikergazte. Nazioarteko Ikerketa Euskaraz (2. 2017. Iruñea)

Tipo: Aportación congreso

DOI: 10.26876/IKERGAZTE.II.02.23 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso abierto editor

Resumen

Ikerlan honetan irakasletza graduko practicumeko ikasleekin hausnarketa partekatuan oinarritutako mintegiak dinamizatzeko tutoreek erabilitako laguntzak aztertu dira. Irakasle-gaiek praktiketan bizi dituzten egoera errealekiko taldean egiten dituzten hausnarketek praktiketako errealitatearekiko ulermen konplexuagoa izan eta teoria eta praktikaren arteko zubiak eraikitzen laguntzen dute. Unibertsitate mailan ikasleek beraien praktikarekin eta beraien praktikaz ikasteko esku-hartze estrategia eraginkorrenen artean tutoreen laguntzak azpimarratu dituzte hainbat ikertzailek. Ikerketa honetan Mondragon unibertsitateko 3 kasutan tutoreek irakasle-gaiei eskainitako laguntzak aztertu dira ikasleak hausnarketan trebatzeko espazio eraginkorrenak sortzeko xedez.