Ikasgelak iraultzenikasleriaren inplikazioa indartzea “socrative” aplikazioarenbitartez enpresa ikasketetan

  1. A. Mendizábal-Zubeldia 1
  2. J. Mitxeo-Grajirena 1
  3. J. Morandeira-Arca 1
  4. J. Izagirre-Olaizola 1
  5. A. Lertxundi-Lertxundi 1
  1. 1 Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
    info

    Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

    Lejona, España

    ROR https://ror.org/000xsnr85

Libro:
Ikaskuntza-irakaskuntza akademikoaren eremu berriak arakatzen

Editorial: Servicio Editorial = Argitalpen Zerbitzua ; Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea

ISBN: 978-84-1319-033-4

Año de publicación: 2019

Páginas: 999-1004

Congreso: Congreso EuroSoTL (3. 2019. Bilbao)

Tipo: Aportación congreso

Resumen

Lan honetan, 2018-2019 ikasturtean Euskal Herriko Unibertsitateko Donostiako Ekonomia eta EnpresaFakultatean (Gipuzkoako atala) egindako esperientzia bat jasotzen da. Saiakuntzaren helburu nagusiaikasleriak ikaskuntza-irakaskuntzarako metodologia aktiboen inguruan duen hautematea jasotzeazen; zehazki, ikasleen mugikorra baliatzen duen tresna erabilita motibazioa, inplikazioa eta bestezenbait iritzi neurtzea lortu nahi zen. Horretarako, Socrative tresna erabili zen online erako galdetegibatzuei erantzuteko, ikasleriaren motibazioa eta parte-hartzea indartzeko asmoarekin, eta ikasgela irauliarenmetodologiaren testuinguruan.