Dramatizazioa lehen hezkuntzan. Kontzeptualizaziotik obra dramatiko baten sormenera lehen zikloan lantzen diren konpetentziei begira

  1. URRETABIZKAIA ZABALETA, ITZIAR
Supervised by:
  1. Josu Rekalde Izagirre Director
  2. Lourdes Cilleruelo Gutiérrez Director

Defence university: Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea

Fecha de defensa: 10 December 2021

Committee:
  1. Miguel Molina Alarcón Chair
  2. Eneko Lorente Bilbao Secretary
  3. Alicia Gómez Linares Committee member
Department:
  1. Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal

Type: Thesis

Teseo: 156847 DIALNET

Sustainable development goals

Abstract

Ikerketa honetan dramatizazioak hezkuntzan eta, bereziki, Lehen Hezkuntza mailako lehen zikloan duenlekua aztertuko dugu, helburu bakarrera bideratuta: 236/2015 Dekretuaren bigarren eranskina osatzenduen Oinarrizko Hezkuntza Curriculumean zehazten diren diziplina barruko oinarrizko konpetentzietanbiltzen diren edukiak, propio sorturiko obra dramatiko batean txertatzea, dramatizazioaren bitartez horienlanketa sustatzeko. Horretarako, ikuspegi teorikoen kontzeptualizaziotik hasiko gara, ondoren hiru alderdiaztertzeko: nire ibilbide propioa, berrikuspen bibliografiko konkretua eta Lehen Hezkuntzako Gradukolaugarren mailako ikasleei egindako inkesta jakin baten emaitzak. Horien inguruko hausnarketahirukoitzetik ateratako ondorioak aintzat hartuta, jatorrizko obra dramatiko bat sortuko da hirugarrenatalean. Obra dramatiko horren azterketa egingo da azkenik, bertan biltzen diren Lehen Hezkuntzakolehen zikloko eduki konkretuak identifikatzeko.