Dramatizazioa lehen hezkuntzan. Kontzeptualizaziotik obra dramatiko baten sormenera lehen zikloan lantzen diren konpetentziei begira

  1. URRETABIZKAIA ZABALETA, ITZIAR
Zuzendaria:
  1. Josu Rekalde Izagirre Zuzendaria
  2. Lourdes Cilleruelo Gutiérrez Zuzendaria

Defentsa unibertsitatea: Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea

Fecha de defensa: 2021(e)ko abendua-(a)k 10

Epaimahaia:
  1. Miguel Molina Alarcón Presidentea
  2. Eneko Lorente Bilbao Idazkaria
  3. Alicia Gómez Linares Kidea
Saila:
  1. Musika, Plastika eta Gorputz Adierazpidearen Didaktika

Mota: Tesia

Teseo: 156847 DIALNET lock_openADDI editor

Laburpena

Ikerketa honetan dramatizazioak hezkuntzan eta, bereziki, Lehen Hezkuntza mailako lehen zikloan duenlekua aztertuko dugu, helburu bakarrera bideratuta: 236/2015 Dekretuaren bigarren eranskina osatzenduen Oinarrizko Hezkuntza Curriculumean zehazten diren diziplina barruko oinarrizko konpetentzietanbiltzen diren edukiak, propio sorturiko obra dramatiko batean txertatzea, dramatizazioaren bitartez horienlanketa sustatzeko. Horretarako, ikuspegi teorikoen kontzeptualizaziotik hasiko gara, ondoren hiru alderdiaztertzeko: nire ibilbide propioa, berrikuspen bibliografiko konkretua eta Lehen Hezkuntzako Gradukolaugarren mailako ikasleei egindako inkesta jakin baten emaitzak. Horien inguruko hausnarketahirukoitzetik ateratako ondorioak aintzat hartuta, jatorrizko obra dramatiko bat sortuko da hirugarrenatalean. Obra dramatiko horren azterketa egingo da azkenik, bertan biltzen diren Lehen Hezkuntzakolehen zikloko eduki konkretuak identifikatzeko.