Hezkuntza-espazioak : eskola-esperientzia, erlazio -eta eraldaketa- inguruneDiziplinarteko ikerketa eta elkarlanerako testuinguruak

  1. Ula Iruretagoiena Busturia
  2. Clara Eslava Cabanellas
  3. Ahinitze Errasti Etxeberria
Revista:
Aldiri: arkitektura eta abar

ISSN: 1889-7185

Año de publicación: 2019

Título del ejemplar: Topaketen kartografia III

Número: 40

Páginas: 23-26

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: Aldiri: arkitektura eta abar

Resumen

Eskola-inguruneak ulertzeko, aztertzeko, eraldatzeko eta sortzeko bide eta modu alternatiboak aldarrikatzen ditu hezkuntza-paradigma garaikideak, eskakizun pedagogiko, sozial eta ingurumenarekin loturiko behar berriei erantzuteko. Ondorioz, diziplinartekotasunetik ikertzeko beharra erronka kilektibo bihurtu da, eta prozesuan inplikatuta duade hezkuntza-komunitatea, administrazioa eta arkitektura-profesionalak