Hizkuntz ereduen porrota frogatu da.

  1. Lore Erriondo 1
  2. Xabier Isasi 1
  3. Mari-Jose Azurmendi 2
  4. Xabier Mendiguren Bereziartu 3
  1. 1 Udako Euskal Unibertsitatea
  2. 2 Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
    info

    Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

    Lejona, España

    ROR https://ror.org/000xsnr85

  3. 3 Euskararen Gizarte Erekundeen Kontseilua
Revista:
hik hasi: euskal heziketarako aldizkaria

ISSN: 1135-4690

Año de publicación: 2005

Número: 99

Páginas: 8-15

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: hik hasi: euskal heziketarako aldizkaria

Resumen

Euskararen normalkuntzan egiteko handia eman zitzaion eskolari. Haurrak, gazteak, etorkizuneko belaunaldia eskolan euskaldunduko zela sinesten zen bete-betean. Baina ez da berma segurua izan. Derrigorrezko Hezkuntza bukatzen duten 16 urteko gazteek ez dute lasai gelditzeko moduko euskara mailarik lortzen, ez EAEn, ez Nafarroan eta ez Iparraldean. Denok susmatzen genuen, denok genekien, baina neurketa bat egiteak eta datuak edukitzeak beste dimentsio bat eman dio arazoari. Kontzientzia hartzeko balio izateaz gain, balio beza aldaketak egiten hasteko eta emaitzak aldatzea lortzeko.