Los telespectadores de ficción y su participación en InternetAnálisis de un blog promocional: "House vs.Grey" en Cuatro

  1. Jiménez Iglesias, Estefanía
  2. Solís Terrazas, María Eloísa
Revue:
Zer: Revista de estudios de comunicación = Komunikazio ikasketen aldizkaria

ISSN: 1137-1102

Année de publication: 2008

Número: 24

Pages: 125-156

Type: Article

D'autres publications dans: Zer: Revista de estudios de comunicación = Komunikazio ikasketen aldizkaria

Résumé

�House� eta �Anatomía de Grey� telesailen hartzaileek egindako iruzkinen azterketatik abiatuta, ikerketa honek Interneten sortutako plataforma batek ahalbidetzen dituen elkarrekintza aukerak aztertzen ditu: blogarenak. �Bozgarailu� honi esker, egungo ikusentzuleak dituen jabekuntza eta harrera moduak ezagutzea errazagoa da, eta baita hedabideen eta ikusenzulegoaren artean sortutako dinamikak ere. Identifikazioa eta atxikipena bezalako fenomenoak, eta telesailetako protagonistei zein kateari buruzko balorazio-usteak agerian jartzen dira ikusentzuleen ahotsean. Era berean, telebistako sustapen bide berria da eta ikusentzuleen ezagutzarako espazioa.