Los telespectadores de ficción y su participación en InternetAnálisis de un blog promocional: "House vs.Grey" en Cuatro

  1. Jiménez Iglesias, Estefanía
  2. Solís Terrazas, María Eloísa
Aldizkaria:
Zer: Revista de estudios de comunicación = Komunikazio ikasketen aldizkaria

ISSN: 1137-1102

Argitalpen urtea: 2008

Zenbakia: 24

Orrialdeak: 125-156

Mota: Artikulua

Beste argitalpen batzuk: Zer: Revista de estudios de comunicación = Komunikazio ikasketen aldizkaria

Laburpena

�House� eta �Anatomía de Grey� telesailen hartzaileek egindako iruzkinen azterketatik abiatuta, ikerketa honek Interneten sortutako plataforma batek ahalbidetzen dituen elkarrekintza aukerak aztertzen ditu: blogarenak. �Bozgarailu� honi esker, egungo ikusentzuleak dituen jabekuntza eta harrera moduak ezagutzea errazagoa da, eta baita hedabideen eta ikusenzulegoaren artean sortutako dinamikak ere. Identifikazioa eta atxikipena bezalako fenomenoak, eta telesailetako protagonistei zein kateari buruzko balorazio-usteak agerian jartzen dira ikusentzuleen ahotsean. Era berean, telebistako sustapen bide berria da eta ikusentzuleen ezagutzarako espazioa.