AOI Kontabilitateko ikasgaietanikasketen hizkuntzak eraginik al dauka ikasleen pertzepzioan?

  1. Javier Corral Lage 1
  2. J. Iñaki De la Peña Esteban 1
  3. Sonia M. Garcia Delgado 1
  4. Izaskun Ipiñazar Petralanda 1
  5. Noemi Peña Miguel 1
  1. 1 Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
    info

    Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

    Lejona, España

    ROR https://ror.org/000xsnr85

Revista:
Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria

ISSN: 1130-5738

Año de publicación: 2016

Número: 99

Páginas: 31-49

Tipo: Artículo

DOI: 10.26876/UZTARO.99.2016.2 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso abierto editor

Otras publicaciones en: Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria

Resumen

Arazoetan Oinarritutako Ikaskuntzaren (AOI) metodologia Kontabilitateko ikasgaietan aplikatzeko eragozpen nagusiak, metodologia horrek ikasleengan sorraraz lezakeen beldurrean eta ziurgabetasunean aurkitzen ditugu. Lan honen helburua ikasketen hizkuntzaren aukerak diferentzia esanguratsurik sortzen duen aldagai horietan argitzea da. Horretarako, azterketa enpiriko bat egin da eta ikasleen iritziak inkesta bidez jaso dira. Emaitzek adierazitakoaren arabera, euskaraz ikasten duten ikasleak uzkurrago agertu dira ikaskuntza-metodologia berrietara egokitzeko gaztelaniazkoak baino.