Argudiozko testu genero baten azterketa eta esperimentazio didaktikoa

  1. IBARRA ATUTXA, MAITE JAIONE
Zuzendaria:
  1. Itziar Idiazabal Gorrotxategi Zuzendaria
  2. Inés María García Azkoaga Zuzendaria

Defentsa unibertsitatea: Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea

Fecha de defensa: 2017(e)ko uztaila-(a)k 04

Epaimahaia:
  1. Luis María Larringan Aranzabal Presidentea
  2. Ane Ortega Idazkaria
  3. Estibaliz Amorrortu Kidea
Saila:
  1. Euskal Hizkuntza eta Komunikazioa

Mota: Tesia

Teseo: 144052 DIALNET lock_openADDI editor

Laburpena

Tesi hau hizkuntzaren didaktika arloan kokatzen da eta Genevako eredua jarraitzen duen sekuentzia didaktiko baten esperiementazioan datza, zuzendariari gutunak testu-generoa lantzen duena, hain zuzen ere. Zentzu honetan lan honek bi ekarpen nagusi egiten ditu: alde batetik, aipatutako tresna didaktiko horren fidagarritasuna eta eraginkortasuna frogatzen ditu, kasu honetan, irakasle-gaiak diren subjetuen artean; eta, beste alde batetik, zuzendariari gutunak generoaren ezaugarritze zehatza eskaintzen du, argudiozko testuak irakasteko ikas-edukiak identifikatuz. Gaur egun hizkuntzaren didaktikak ikuspegi komunikatibo eta diskurtsiboan oinarritutako proposamen didaktikoak eskatzen ditu, testua irakas-unitate moduan hartuta. Tesi honek Bronckarten ikuspegi sozio-diskurtsiboan oinarrituta, hizkuntza-gelan egin beharreko lanari ekarpen zehatza egiten dio.