Argudiozko testu genero baten azterketa eta esperimentazio didaktikoa
- IBARRA ATUTXA, MAITE JAIONE
- Itziar Idiazabal Gorrotxategi Zuzendaria
- Inés María García Azkoaga Zuzendaria
Defentsa unibertsitatea: Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea
Fecha de defensa: 2017(e)ko uztaila-(a)k 04
- Luis María Larringan Aranzabal Presidentea
- Ane Ortega Idazkaria
- Estibaliz Amorrortu Kidea
Mota: Tesia
Laburpena
Tesi hau hizkuntzaren didaktika arloan kokatzen da eta Genevako eredua jarraitzen duen sekuentzia didaktiko baten esperiementazioan datza, zuzendariari gutunak testu-generoa lantzen duena, hain zuzen ere. Zentzu honetan lan honek bi ekarpen nagusi egiten ditu: alde batetik, aipatutako tresna didaktiko horren fidagarritasuna eta eraginkortasuna frogatzen ditu, kasu honetan, irakasle-gaiak diren subjetuen artean; eta, beste alde batetik, zuzendariari gutunak generoaren ezaugarritze zehatza eskaintzen du, argudiozko testuak irakasteko ikas-edukiak identifikatuz. Gaur egun hizkuntzaren didaktikak ikuspegi komunikatibo eta diskurtsiboan oinarritutako proposamen didaktikoak eskatzen ditu, testua irakas-unitate moduan hartuta. Tesi honek Bronckarten ikuspegi sozio-diskurtsiboan oinarrituta, hizkuntza-gelan egin beharreko lanari ekarpen zehatza egiten dio.