Argudiozko testu genero baten azterketa eta esperimentazio didaktikoa

  1. IBARRA ATUTXA, MAITE JAIONE
Supervised by:
  1. Itziar Idiazabal Gorrotxategi Director
  2. Inés María García Azkoaga Director

Defence university: Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea

Fecha de defensa: 04 July 2017

Committee:
  1. Luis María Larringan Aranzabal Chair
  2. Ane Ortega Secretary
  3. Estibaliz Amorrortu Committee member
Department:
  1. Lengua Vasca y Comunicación

Type: Thesis

Teseo: 144052 DIALNET lock_openADDI editor

Abstract

Tesi hau hizkuntzaren didaktika arloan kokatzen da eta Genevako eredua jarraitzen duen sekuentzia didaktiko baten esperiementazioan datza, zuzendariari gutunak testu-generoa lantzen duena, hain zuzen ere. Zentzu honetan lan honek bi ekarpen nagusi egiten ditu: alde batetik, aipatutako tresna didaktiko horren fidagarritasuna eta eraginkortasuna frogatzen ditu, kasu honetan, irakasle-gaiak diren subjetuen artean; eta, beste alde batetik, zuzendariari gutunak generoaren ezaugarritze zehatza eskaintzen du, argudiozko testuak irakasteko ikas-edukiak identifikatuz. Gaur egun hizkuntzaren didaktikak ikuspegi komunikatibo eta diskurtsiboan oinarritutako proposamen didaktikoak eskatzen ditu, testua irakas-unitate moduan hartuta. Tesi honek Bronckarten ikuspegi sozio-diskurtsiboan oinarrituta, hizkuntza-gelan egin beharreko lanari ekarpen zehatza egiten dio.