Publikationen (35) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2024

  1. A Dialogue with Grassroots Romani Women Leaders in Spain About Their Views on Roma Feminism

    Affilia - Feminist Inquiry in Social Work, Vol. 39, Núm. 3, pp. 463-480

  2. Análisis de los procesos evaluativos en los Trabajos de Fin de Grado en las Facultades de Educación de España

    Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado: REIFOP, Vol. 27, Núm. 2, pp. 97-109

  3. Application of indirect observation within mixed methods to contrast the results obtained through direct observation: a discussion with observed Pikler educators

    Frontiers in Psychology, Vol. 15

  4. Basic Concepts of Computer Architecture Through Games and Game Development

    Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje, Vol. 19, pp. 195-204

  5. Covid-19arengatik ezarritako konfinamenduaren eragina unibertsitateko LGB ikasleen egoeran eta osasun mentalean

    Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 129, pp. 85-102

  6. Cultural adaptation of the Assessment of Coach Emotions to the Spanish sports context (ACE-E)

    International Journal of Sports Science and Coaching, Vol. 19, Núm. 4, pp. 1395-1405

  7. Detecting Areas of Improvement in Secondary Education: Listening to Management Teams and Teachers

    Revista Colombiana de Educación, pp. 213-238

  8. Digital competence among 1st and 4th year primary education undergraduate students: a comparative study of face-to-face and on-line teaching

    Education and Information Technologies

  9. Dimensiones socioeducativas específicas del alumnado universitario con medida administrativa de protección

    Revista de educación, Núm. 404, pp. 227-250

  10. Editorial: una nueva etapa para la revista Cabás. Revista Internacional de Patrimonio Histórico-Educativo

    Cabás, Núm. 31, pp. 5-6

  11. El magisterio vizcaíno ante los tribunales militares franquistas (1937-1943)

    Historia y Memoria de la Educación, Núm. 20, pp. 495-552

  12. Emotional Intelligence Profiles among Lesbians, Gays and Bisexuals (LGB) People: Their Influence on Mental Health, Life Satisfaction, Self-esteem and the Development of Sexual Identity

    Sexuality Research and Social Policy

  13. Hezkuntza-laguntza espezifikoak eta irisgarritasuna: helduen euskalduntzerako zenbait helduleku

    Hizpide: helduen euskalduntzearen aldizkaria, Año 42, Núm. 103

  14. Integrating the Maker pedagogical approach in teacher training: the acceptance level and motivational attitudes

    Education and Information Technologies, Vol. 29, Núm. 1, pp. 815-841

  15. Intervención en educación emocional. Efectos en la competencia emocional del alumnado de Primaria y Secundaria.

    Revista complutense de educación, Vol. 35, Núm. 1, pp. 187-197

  16. Juggling Academic Practice and Care: Collaborative Autoethnography within a Basque University Research Group

    Qualitative Report, Vol. 29, Núm. 4, pp. 968-985

  17. La evaluación de los estudiantes en los másteres de Ciencias Sociales en la Universidad del País Vasco (UPV/EHU), España

    Revista complutense de educación, Vol. 35, Núm. 1, pp. 103-114

  18. La simulación bimodal como método de enseñanza- aprendizaje en el grado de educación primaria

    Revista Interuniversitaria de Investigación en Tecnología Educativa, Núm. 16, pp. 27-42

  19. Mejora escolar y coeducación en centros de secundaria de la comunidad autónoma vasca: implicaciones para la orientación educativa

    Revista Española de Orientación y Psicopedagogía, Vol. 35, Núm. 1, pp. 45-62

  20. Online and offline dating violence: same same, but different?

    Psicologia: Reflexao e Critica, Vol. 37, Núm. 1