Publikationen (21) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2024

  1. Análisis de los procesos evaluativos en los Trabajos de Fin de Grado en las Facultades de Educación de España

    Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 27, Núm. 2, pp. 97-109

  2. Cultural adaptation of the Assessment of Coach Emotions to the Spanish sports context (ACE-E)

    International Journal of Sports Science and Coaching

  3. Dialogue among educators: Rethinking and recreating scenarios of cooperative and inclusive learning

    International Journal of Educational Research Open, Vol. 6

  4. Digital competence among 1st and 4th year primary education undergraduate students: a comparative study of face-to-face and on-line teaching

    Education and Information Technologies

  5. Dimensiones socioeducativas específicas del alumnado universitario con medida administrativa de protección

    Revista de educación, Núm. 404, pp. 227-250

  6. Hezkuntza-laguntza espezifikoak eta irisgarritasuna: helduen euskalduntzerako zenbait helduleku

    Hizpide: helduen euskalduntzearen aldizkaria, Año 42, Núm. 103

  7. Integrating the Maker pedagogical approach in teacher training: the acceptance level and motivational attitudes

    Education and Information Technologies, Vol. 29, Núm. 1, pp. 815-841

  8. Intervención en educación emocional. Efectos en la competencia emocional del alumnado de Primaria y Secundaria.

    Revista complutense de educación, Vol. 35, Núm. 1, pp. 187-197

  9. Juggling Academic Practice and Care: Collaborative Autoethnography within a Basque University Research Group

    Qualitative Report, Vol. 29, Núm. 4, pp. 968-985

  10. La evaluación de los estudiantes en los másteres de Ciencias Sociales en la Universidad del País Vasco (UPV/EHU), España

    Revista complutense de educación, Vol. 35, Núm. 1, pp. 103-114

  11. La simulación bimodal como método de enseñanza- aprendizaje en el grado de educación primaria

    Revista Interuniversitaria de Investigación en Tecnología Educativa, Núm. 16, pp. 27-42

  12. Mejora escolar y coeducación en centros de secundaria de la comunidad autónoma vasca: implicaciones para la orientación educativa

    Revista Española de Orientación y Psicopedagogía, Vol. 35, Núm. 1, pp. 45-62

  13. Online and offline dating violence: same same, but different?

    Psicologia: Reflexao e Critica, Vol. 37, Núm. 1

  14. Permission to Cry—Drifts on Research Based Theatre on Top of an Elephant

    Arts, Vol. 13, Núm. 2, pp. 45

  15. Phosphorus Release Dynamics from Ashes during a Soil Incubation Study: Effect of Feedstock Characteristics and Combustion Conditions

    Agronomy, Vol. 14, Núm. 5

  16. Roadmap on multivalent batteries

    JPhys Energy, Vol. 6, Núm. 3

  17. Shifting the perception of languages and their status through the use of pedagogical translanguaging as a tool to increase language awareness

    Language, Culture and Curriculum

  18. The Impact of Using Collaborative Online International Learning during the Design of Maker Educational Practices by Pre-Service Teachers

    Sustainability (Switzerland), Vol. 16, Núm. 3

  19. Uso de Instagram para la práctica de taekwondo por personas con discapacidad intelectual en el País Vasco, España

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 51, pp. 1085-1091

  20. Usos y beneficios de las redes sociales para gestionar la identidad trans: claves para comprender el desarrollo identitario del alumnado de educación superior

    Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 42, Núm. 1, pp. 115-129