Fachbereich
Ciencias de la Educación
Publikationen (21) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2024
-
Análisis de los procesos evaluativos en los Trabajos de Fin de Grado en las Facultades de Educación de España
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 27, Núm. 2, pp. 97-109
-
Cultural adaptation of the Assessment of Coach Emotions to the Spanish sports context (ACE-E)
International Journal of Sports Science and Coaching
-
Dialogue among educators: Rethinking and recreating scenarios of cooperative and inclusive learning
International Journal of Educational Research Open, Vol. 6
-
Digital competence among 1st and 4th year primary education undergraduate students: a comparative study of face-to-face and on-line teaching
Education and Information Technologies
-
Dimensiones socioeducativas específicas del alumnado universitario con medida administrativa de protección
Revista de educación, Núm. 404, pp. 227-250
-
Hezkuntza-laguntza espezifikoak eta irisgarritasuna: helduen euskalduntzerako zenbait helduleku
Hizpide: helduen euskalduntzearen aldizkaria, Año 42, Núm. 103
-
Integrating the Maker pedagogical approach in teacher training: the acceptance level and motivational attitudes
Education and Information Technologies, Vol. 29, Núm. 1, pp. 815-841
-
Intervención en educación emocional. Efectos en la competencia emocional del alumnado de Primaria y Secundaria.
Revista complutense de educación, Vol. 35, Núm. 1, pp. 187-197
-
Juggling Academic Practice and Care: Collaborative Autoethnography within a Basque University Research Group
Qualitative Report, Vol. 29, Núm. 4, pp. 968-985
-
La evaluación de los estudiantes en los másteres de Ciencias Sociales en la Universidad del País Vasco (UPV/EHU), España
Revista complutense de educación, Vol. 35, Núm. 1, pp. 103-114
-
La simulación bimodal como método de enseñanza- aprendizaje en el grado de educación primaria
Revista Interuniversitaria de Investigación en Tecnología Educativa, Núm. 16, pp. 27-42
-
Mejora escolar y coeducación en centros de secundaria de la comunidad autónoma vasca: implicaciones para la orientación educativa
Revista Española de Orientación y Psicopedagogía, Vol. 35, Núm. 1, pp. 45-62
-
Online and offline dating violence: same same, but different?
Psicologia: Reflexao e Critica, Vol. 37, Núm. 1
-
Permission to Cry—Drifts on Research Based Theatre on Top of an Elephant
Arts, Vol. 13, Núm. 2, pp. 45
-
Phosphorus Release Dynamics from Ashes during a Soil Incubation Study: Effect of Feedstock Characteristics and Combustion Conditions
Agronomy, Vol. 14, Núm. 5
-
Roadmap on multivalent batteries
JPhys Energy, Vol. 6, Núm. 3
-
Shifting the perception of languages and their status through the use of pedagogical translanguaging as a tool to increase language awareness
Language, Culture and Curriculum
-
The Impact of Using Collaborative Online International Learning during the Design of Maker Educational Practices by Pre-Service Teachers
Sustainability (Switzerland), Vol. 16, Núm. 3
-
Uso de Instagram para la práctica de taekwondo por personas con discapacidad intelectual en el País Vasco, España
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 51, pp. 1085-1091
-
Usos y beneficios de las redes sociales para gestionar la identidad trans: claves para comprender el desarrollo identitario del alumnado de educación superior
Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 42, Núm. 1, pp. 115-129