Département
Economía Financiera II
Publications (76) Publications auxquelles un chercheur a participé
2021
-
12. GIHa aletzen: ekoizpen eta kontsumo jasangarriaren mugarriak
Ekaia: Euskal Herriko Unibertsitateko zientzi eta teknologi aldizkaria, Núm. 1, pp. 211-228
-
A bibliometric review of the technology transfer literature
Journal of Technology Transfer, Vol. 46, Núm. 5, pp. 1514-1550
-
A holistic bibliometric overview of the student engagement research field
Journal of Further and Higher Education, Vol. 45, Núm. 4, pp. 540-557
-
Airbnb: ¿economía colaborativa o nuevo modelo de negocio? Evidencia empírica reciente desde una ciudad de tamaño medio como Bilbao
Investigaciones Geográficas (España), Núm. 76, pp. 97-118
-
An Empiric Experience Implementing a Methodology to Improve the Entrepreneurial Support System: Creating Social Value Through Collaboration and Co-creation
Frontiers in Psychology, Vol. 12
-
Bilgune feminista del país vasco: Proyecto revolucionario para la sociedad del futuro
Innovative Driving Marketing for a Better World. The Emergence of Social Proposals in Pandemic Times
-
Blockchain y la descentralización de la industria de la ciberseguridad
Revista DYNA, Vol. 96, Núm. 3, pp. 239-239
-
CSR in Latin Europe: An Overview
CSR, Sustainability, Ethics and Governance (Springer Nature), pp. 177-180
-
Capability management control and salesperson turnover: A double-edged sword in a product complexity scenario
Industrial Marketing Management, Vol. 96, pp. 100-112
-
Centros especiales de empleo en Euskadi: su relato
Relato de la Economía social en el País Vasco (Dykinson)
-
Consumer acceptance of irradiated food and information disclosure – A retail imperative
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 63
-
Contextualization of the bioeconomy concept through its links with related concepts and the challenges facing humanity
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 14
-
Corporate social responsibility, emotions, and consumer loyalty in the food retail context: Exploring the moderating effect of regional identity
Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 28, Núm. 2, pp. 648-666
-
Effect of the COVID-19 pandemic on public managers’ attitudes toward digital transformation
Technology in Society, Vol. 67
-
Ekofeminismoen txirikordak
Jakin, Núm. 245, pp. 25-56
-
El Trabajo Final de Grado como una experiencia formativa de múltiple impacto
Innovative Driving Marketing for a Better World. The Emergence of Social Proposals in Pandemic Times
-
El crowdfounding y su aplicación en los “gaztetxes”
Innovative Driving Marketing for a Better World. The Emergence of Social Proposals in Pandemic Times
-
Enplegu-zentro bereziak Euskal Autonomia Erkidegoan: kontakizuna
Euskal Autonomia Erkidegoko gizarte-ekonomiari buruzko kontakizuna (Dykinson)
-
Evaluaciones Destacadas durante 2020 en la revista internacional Información Tecnológica
Informacion Tecnologica
-
Evaluation of a cross-border electricity interconnection: The case of Spain-France
Energy, Vol. 233