Publicaciones (76) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2021

  1. 12. GIHa aletzen: ekoizpen eta kontsumo jasangarriaren mugarriak

    Ekaia: Euskal Herriko Unibertsitateko zientzi eta teknologi aldizkaria, Núm. 1, pp. 211-228

  2. A bibliometric review of the technology transfer literature

    Journal of Technology Transfer, Vol. 46, Núm. 5, pp. 1514-1550

  3. A holistic bibliometric overview of the student engagement research field

    Journal of Further and Higher Education, Vol. 45, Núm. 4, pp. 540-557

  4. Airbnb: ¿economía colaborativa o nuevo modelo de negocio? Evidencia empírica reciente desde una ciudad de tamaño medio como Bilbao

    Investigaciones Geográficas (España), Núm. 76, pp. 97-118

  5. An Empiric Experience Implementing a Methodology to Improve the Entrepreneurial Support System: Creating Social Value Through Collaboration and Co-creation

    Frontiers in Psychology, Vol. 12

  6. Bilgune feminista del país vasco: Proyecto revolucionario para la sociedad del futuro

    Innovative Driving Marketing for a Better World. The Emergence of Social Proposals in Pandemic Times

  7. Blockchain y la descentralización de la industria de la ciberseguridad

    Revista DYNA, Vol. 96, Núm. 3, pp. 239-239

  8. CSR in Latin Europe: An Overview

    CSR, Sustainability, Ethics and Governance (Springer Nature), pp. 177-180

  9. Capability management control and salesperson turnover: A double-edged sword in a product complexity scenario

    Industrial Marketing Management, Vol. 96, pp. 100-112

  10. Centros especiales de empleo en Euskadi: su relato

    Relato de la Economía social en el País Vasco (Dykinson)

  11. Consumer acceptance of irradiated food and information disclosure – A retail imperative

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 63

  12. Contextualization of the bioeconomy concept through its links with related concepts and the challenges facing humanity

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 14

  13. Corporate social responsibility, emotions, and consumer loyalty in the food retail context: Exploring the moderating effect of regional identity

    Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 28, Núm. 2, pp. 648-666

  14. Effect of the COVID-19 pandemic on public managers’ attitudes toward digital transformation

    Technology in Society, Vol. 67

  15. Ekofeminismoen txirikordak

    Jakin, Núm. 245, pp. 25-56

  16. El Trabajo Final de Grado como una experiencia formativa de múltiple impacto

    Innovative Driving Marketing for a Better World. The Emergence of Social Proposals in Pandemic Times

  17. El crowdfounding y su aplicación en los “gaztetxes”

    Innovative Driving Marketing for a Better World. The Emergence of Social Proposals in Pandemic Times

  18. Enplegu-zentro bereziak Euskal Autonomia Erkidegoan: kontakizuna

    Euskal Autonomia Erkidegoko gizarte-ekonomiari buruzko kontakizuna (Dykinson)

  19. Evaluaciones Destacadas durante 2020 en la revista internacional Información Tecnológica

    Informacion Tecnologica

  20. Evaluation of a cross-border electricity interconnection: The case of Spain-France

    Energy, Vol. 233