Fachbereich
Filología Inglesa y Alemana y Traducción e Intepretación
Kongressbeiträge (9) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2009
-
Besides being a mormon, I am a (mormon) woman: gender roles and the work by Phyllis Barber
New perspectives on English studies
-
Comparison of alternatives to strict source control: A case study with -ing words
CEUR Workshop Proceedings
-
El inglés como lengua vehicular en el ámbito universitario
Understanding Language and Mind: applied Linguistics Now
-
Estudio de las identidades múltiples en los manuales escolares de educación para la Ciudadanía
Local, national and transnational identities in textbooks and educational media: 10th International conference on textbooks and educational media
-
Evolución de la Educación Especial: del modelo del déficit al modelo de la Escuela Inclusiva
El largo camino hacia una educación inclusiva: la educación especial y social del siglo XIX a nuestros días : XV Coloquio de Historia de la Educación, Pamplona-Iruñea, 29, 30 de junio y 1 de julio de 2009
-
Perception, language and landscape in Thoreau's "A week on the Concord and Merrimack rivers"
Paisajes culturales [Recurso electrónico]: herencias y consevación. Actas del III Congreso de EASLCE
-
Re-imagining the western American landscape: natural law vs. human law in Frank Bergon's "Wild game"
Paisajes culturales [Recurso electrónico]: herencias y consevación. Actas del III Congreso de EASLCE
-
Taming the Colorado River and mastering the Jensens. Doom. Phyllis Barber's and "The desert shall Blossom" from a ecocritical viewpont
Paisajes culturales [Recurso electrónico]: herencias y consevación. Actas del III Congreso de EASLCE
-
Un análisis de las actitudes lingüísticasen dos comunidades bilingües
Understanding Language and Mind: applied Linguistics Now