Departamento
Filología Inglesa y Alemana y Traducción e Intepretación
Capítulos de Libro (14) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2006
-
Age effects on single phoneme perception for learners of english as a foreign languaje
Age in L2: acquisition and teaching (Bern [etc.] : Peter Lang, 2006), pp. 115-132
-
Attention to form across collaborative tasks by low-proficiency learners in an EFL setting
Investigating Tasks in Formal Language Learning (Channel View Publications), pp. 91-116
-
Das spricht Bände!: Konsum, sexuelle Identität und Politik im berliner Kabarett der Weimarer Republik
Literatura i compromís: miscel·lània en honor del prof. Dr. Knut Forssmann (Arola Editors), pp. 169-184
-
Immanuel Kant y el lenguaje en el doscientos aniversario de la muerte del filósofo (1804-2004)
Literatura i compromís: miscel·lània en honor del prof. Dr. Knut Forssmann (Arola Editors), pp. 365-381
-
LEARNING ENGLISH WITH COMPUTERS AT UNIVERSITY LEVEL
INFORMATION TECHNOLOGY IN LANGUAGES FOR SPECIFIC PURPOSES: ISSUES AND PROSPECTS (SPRINGER), pp. 157-176
-
La forma euskara-gaztelera haur elebidune ningelesez kotarteko hizkuntzan (La forma is en la interlengua inglesa de niños bilingües euskera-castellano)
Hizkuntzakikasten eta erabiltzen (Universidad del País Vasco), pp. 221-242
-
Language Use and Language Attitudes in the Basque Country
Multilingualism in European Bilingual Contexts: Language Use and Attitudes (Channel View Publications), pp. 65-89
-
Las reescrituras del espacio escénico conservador norteamericano en la España de Franco
Aspects of translation (Secretariado de Publicaciones), pp. 173-201
-
Learning English with computers at university level
Educational Linguistics (Springer Science+Business Media B.V.), pp. 157-176
-
Multipropiedad, censura y traducción del intertexto escénico y cinematográfico
Inmigración, cultura y traducción [Archivo de ordenador] : reflexiones interdisciplinares (Universidad de Almería), pp. 552-559
-
Protocolo para diseñar la asignatura Historia y cultura alemanas siguiendo las normas ECTS
Programa de seguimiento a la implantación del Crédito Europeo (SICRE) curso 2005-2006 = Europako Kreditua ezartzeko jarraipen programa (KREDIjarraipen), 2005-2006 (Bilbao: Euskal Herriko Unibertsitatea = Universidad del País Vasco, 2006)
-
The Face and the Thread: Motherhood, Daughterhood and Identity in Maya Angelou’s Autobiography
Narrating Motherhood(s), Breaking the Silence: Other Mothers, Other Voices (Peter Lang Alemania), pp. 141
-
The Linguistic Issue in Some European Bilingual Contexts: Some Final Considerations
Multilingualism in European Bilingual Contexts: Language Use and Attitudes (Channel View Publications), pp. 234-251
-
Unsagbarkeit und Autorin: der Ausdruck des weiblichen Unbehagens in der Romantik
Literatura i compromís: miscel·lània en honor del prof. Dr. Knut Forssmann (Arola Editors), pp. 37-44